wtorek, 22 listopada 2016

FALL



Jesień. Długie wieczory, opadające liście, melancholijne dni. Wszystko powoli zasypia. Dzień staję się coraz krótszy.  Niektórzy ją kochają inni nienawidzą.  Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy osób. 
Kocham tę porę roku za te długie wieczory, leniwe dni i spadające kolorowe liście... jednak w tym roku Jesień dała mi popalić.


Zaczęło się od niewinnego leniuchowania przez pogodę, a skończyło na wielkim spadku ocen.  Na początku się z tym zbytnio nie przejęłam. Dostałam nie za ciekawe oceny z biologii i historii.
Oczywiście stwierdziłam, że słaba ocena wynikła z tego, że testy były trudne. Jednak potem sytuacja się powtarzała, a testy nie były zbyt ciężkie,  inne osoby dostawały lepsze oceny.  Zauważyłam, że zaniedbałam siebie i mój cały fundament się burzy. Zaczęłam się tym martwić, gdyż nie po to go budowałam żebym teraz sama go niszczyła. Wzięłam się w garść.  Oczywiście to nie wszystkie problemy które zaistniały w tę porę roku. Usłyszałam od kilku osób, że w Jesień automatycznie spada im samopoczucie. Ja na ten fakt byłam bardzo zdziwiona- nigdy czegoś takiego nie doświadczyłam...aż do tegorocznej jesieni. Zaczęło się to jakoś w październiku. Może na pierwszy rzut oka nie było jak tego poznać, ale w szkole chodziłam nadąsana, pogrążona myślami i często z bólem brzucha lub głowy.  Przychodząc do domu, wykonywałam swoje obowiązki, a następnie od razu szłam w złym humorze spać, ewentualnie przeglądałam smutne obrazki na tumblr lub oglądałam dramaty. I tak dzień w dzień. Żyłam taką rutyną. Najchętniej to cały dzień spędziłabym w łóżku jedząc słodycze, ale przecież nie mogłam tego robić, ze względu na dietę, co również było powodem mojego rozdrażnienia. Wszystko dookoła mnie irytowało, nawet głupia piosenka w radiu, która mi się nie spodobała była powodem mojej wściekłości. Ale powiedziałam sobie dość. Chciałam to jak najprędzej zmienić, bo myśląc o tym jak marnuje swój czas, czułam się jeszcze gorzej niż wcześniej.


Zaczęłam swoją jesienną "przemianę" i dodanie sobie energii od zrobienia postanowień na dany miesiąc. Na mnie takie postanowienia bardzo działają, kiedy mam zapisany cel na papierze muszę go zrobić, bo inaczej źle się czuje.  Od razu po zapisaniu "ocenowych celów" zdobyłam kilka piątek. Nie były może one z ważnych testów, tylko poprawek, ale sam fakt, że chciało mi się znowu tego uczyć i pójść na tą poprawę mnie cieszy. 

Kolejną rzeczą którą wymyśliłam ostatnio (tym razem coś na poprawę humoru) jest słoik z miłymi cytatami na jesień. Niby taka zwykła rzecz, a bardzo cieszy. Zawsze, gdy czytam takie motywujące cytaty aż mi się bardziej chce żyć, hahah.

Chyba najbardziej oczywistą rzeczą jest... jedzenie! W Jesień postanowiłam się odchudzać i starałam się ograniczać ilość słodyczy. Mogło to wywołać też mój zły humor, bo przecież dobre jedzenie bardzo poprawia samopoczucie. Zwłaszcza moja ulubiona gorąca czekolada, którą piję prawie codziennie. Daje mi mnóstwo energii na dzień, normalnie bardziej skuteczna od kawy, hah.

Następną czynnością są zakupy. Jeśli ktoś mnie zna, to na pewno wie, że mogłabym codziennie jeździć na zakupy, nawet bez pieniędzy, hahah. Chodzenie i oglądanie ubrań może jest bezsensowne, ale ja to naprawdę lubię. Zawsze po zakupach nawet jak nic nie kupie, lepiej się czuje. A jeśli już mowa o zakupach...
 Razem z Rabble mamy dla was kolejne świetne kupony promocyjne! Tym razem coś dla takich samych miłośniczek ubrań jak ja. Wystarczy, że klikniecie w ten LINK , a znajdziecie mnóstwo promocji do sklepu "La Redoute". Serdecznie zapraszam na stronę Rabble!

Już ostatnimi czynnościami które pomagają mi przetrwać tegoroczną jesień są dobre, śmieszne książki, filmy i seriale. Jakoś nigdy mnie nie ciągnęło do komedii, a teraz mogłabym je oglądać i czytać codziennie.  Jednymi z moich ulubionych seriali i filmów komediowych są Jaś Fasola, Głupi i Głupszy, Tylko mnie kochaj oraz Plotkara. Książek przeczytałam nieco mniej, ale są jak najbardziej godne polecenia. Są to m.in  Bridget Jones oraz Mistrz i Małgorzata. 







Kochani, to już wszystkie moje rady dotyczące jesiennej chandry. Myślę, że niektórym te porady jeszcze się przydadzą. Jestem ciekawa, co wam poprawia humor w taką pogodę. Chętnie poczytam w komentarzach, co poprawia wam samopoczucie! 



56 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam jesień , te śliczne liście i ten już blisko świąteczny czas :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień lubię, ale w te porę roku zawsze mam dużo wyjazdów i obowiązków. Wszystko dzieje się za szybko i nie wyrabiam.
    Świetne rady na przejście jesiennej chandry.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja :) Podobają mi się Twoje włosy, takie zakręcone, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za jesienią, ale Twoje sposoby na poprawę humoru są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień lubię jedynie za cudne kolory drzew :) Niestety nie cierpię tej pogody, jest ponura, dzień krótki, a jak wstaje do szkoły jest ciemno - to samo jak wracam. Bardzo ciekawe sposoby na poprawę nastroju, na pewno skorzystam! Bardzo ładna stylizacja i piękne włosy :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie! :)
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienna chandra chyba każdemu w końcu daje się we znaki. Ważne żeby ją pokonać. Fajnie, że wzięłaś się w garść. Mi czasami nic już nie pomaga :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rady ;d

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super w włosy! Bardzo mi się podobają ♥

    Pozdrawiam, ANOTHERNATT

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i bardzo udana stylizacja, ale jeszcze bardziej podobają mi się Twoje włosy! Co do jesieni, to u mnie najlepiej na poprawę humoru działa kubek gorącego kakao - pozwala mi się zrelaksować i na chwilę przestać myśleć o tym, jak bardzo zimno jest na zewnątrz :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :). Niestety jesień czasem potrafi dać w kość.
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rady Kochana, a Ty wyglądasz wspaniale ! Masz piękne włosy :) Buziaczki i oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne porady. Też bardzo lubię Jasia Fasole i film "Głupi i głupszy". Dla mnie jesień jest piękną porą roku ale niestety bardzo często mam zły humor. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja w sumie nie wiem czy lubię jesień- raz wydaje mi się, że jest piękna, kolory i wgl, a kilka dni później jej nienawidzę, za wieczną noc i zimno. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie jesień jest obojętna :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę sobie jakoś dodać energii :D bo mam podobną sytuację jak ty.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię jesień a szczególnie styl czyli sweterki, płaszcze no uwielbiam <3 pozdrawiam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz przepiękne włosy! *-* iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też miewam takie okropne dni. A o lenistwie to już nie wspomnę. Ładne zdjęcia :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. ja natomiast nienawidzę jesieni :D nic mi się jesienią nie chce haha :D

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba pokazać, że chandra nie może nami zawładnąć! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mimo wszystko kocham jesien ;D
    sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładniutkie zdjęcia!

    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo nie lubię jesieni i tej całej melancholii, ponurych dni.. Piękne zdjęcia :)
    Dziękuję za obserwacje - również obserwuje :)
    http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super post,fajnie napisany, niestety ja nie lubie jesieni za zimno jak dla mnie :D
    POZDRAWIAM ♥

    Blonde Brunette & Me

    OdpowiedzUsuń
  25. oj ja też kocham jesień za długie i leniwe wieczory ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś nie mogę się przekonać do jesieni.. Zdecydowane wolę lato! :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi samopoczucie podczas jesieni poprawi tylko kubek kakaa i ulubiony serial <3
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowy post na blogu. Zapraszamy :)
    https://przyjaciolkiniepsychopatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. O jejku mnie pogoda za oknem także nie motywuje do nauki,jednak muszę wziąć się w garść, bo w mojej szkole za tydzień już kończy się trymestr, a ja nie zaliczyłam jeszcz wszystkich kursów :/
    Ślicznie zdjęcia, jestem zachywcona Twoimi włosami! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. także obserwuję ;)
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam szczerze, że już mam dość jesieni, nigdy nie lubiłam tej pory roku, ale ostatnie miesiace dzielnie znosiłam :D Wiem co czujesz z odchudzaniem, bo ja też ograniczyłam słodycze xD
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  32. jesień to bardzo kolorowa pora roku, jednak nie lubię tego jak jest zimno i pada deszcz ;) super zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy i fajny post! Zapraszam do mnie❤ http://jullla21.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja raczej jestem z tej grupy co nie przepadają za jesienią, bo przez tą pogodę nic mi się nie chcę robić. Też mam taką sytuacje, że nie chcę mi się uczyć i średnie oceny dostaje. :/ Ale ten post mnie trochę zmowtywował i chyba wezmę się za siebie. :)
    Ładne zdjęcie i fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  35. Awesome outfit! You look so pretty, I love your hair colour!
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię jesień chociaż zdecydowanie wolę te zimowe wieczory z ciepłą herbatą i kocykiem :)
    Może wspólna obserwacja? :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Współczuję, że złapała cie taka chandra.
    Ale suoer sobie poradziłaś :)
    Ja w cięższe dni zazwyczaj słucham muzyki, robię dekoracje, ćwiczę, robię porządki, wchodzę na bloga i czuję się lepiej :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. sliczna stylizacja! wlosy masz cudne!♥

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham jesień, a dokładniej wolne jesienne dni. Niestety kiedy muszę uczyć się i ślęczeć przy książkach o tej porze roku nic nie pomaga i źle się z tym czuję.
    Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Suuper masz sweterek! Swietne fotki :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety jesień ma to do siebie, że obniża pozytywne myślenie. Na szczęście da się temu zaradzić ;D
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesień to zawsze taki czas, w którym wszystkie chęci spadają i wpada się właśnie w tą jesienną chandrę. Dasz radę z tymi ocenami!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawa stylówka. Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszamy do nas!
    StyleLove.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz cudowne włosy! Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ajj.. ja też podobnie zaniedbałam oceny, ale da się nadrobić! Fajne rady. ;) Cudowne zdjęcia + zazdroszczę włosów. *-*

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. też uwielbiam jesień i mimo że czasami brzydka pogoda jest dla mnie przygnębiająca to lubie posiedzieć w domu i pooglądać seriale :) obserwuje! martawbu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Taki słoik/pudełko z miłymi cytatami jest super :) U mnie świetnie się sprawdza :)
    Masz piękne włosy!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Gdy wstajesz rano puść sobie jakąś podnoszącą do życia muzykę :) to pomaga zdecydowanie :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie zamiast jesieni od paru dni jest już zimna, wszędzie śnieg :|
    Cieszę się, że udało Ci się zdobyć te 5 z poprawy!:)
    https://millie-milllie.blogspot.com/
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  50. fajne rady i stylizacja :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna stylizacja :) i śliczne zdjęcia. W wolnej chwili zapraszam do mnie :) http://littlecookiebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczne włosy <3


    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Unrealizable , Blogger