sobota, 29 kwietnia 2017

PURPOSE



Hejka Wszystkim!
 Przychodzę do Was dzisiaj z kolejną stylizacją, tak wiem szok hahah ale nic nie poradzę na to, że to właśnie te posty i robienie takich, a nie innych zdjęć sprawia mi największą frajdę. W modzie zakochana jestem odkąd pamiętam, mimo mieszkania w stosunkowo małym mieście zawsze lubiłam wyglądać hmm.. inaczej? Kocham nosić to czego inni nie noszą. Kiedyś odróżnianie się od innych było dla mnie tragedią i po prostu bałam się hejtu, który na pewno by na mnie padł. Teraz doszłam do wniosku, że wyróżnianie się wcale nie jest powodem do wstydu, a właśnie do dumy. Cieszę się, że za pomocą różnych stylizacji mogę wyrazić siebie i pokazać moją kreatywność!  Nigdy nie rozumiałam fenomenu kupowania gotowych stylizacji prosto z wieszaka popularnej sieciówki. Od zawsze czułam, że jest to pewnego rodzaju zabójstwo dla naszej kreatywności, która w moim przypadku jest bardzo widoczna i za żadną cenę nie chciałam jej stłamsić. Moda była moją pasją od zawsze, była ze mną nawet długo przed makijażem z którym w pełni świadomie wiąże swoją przyszłość. Pamiętam gdy jako dziecko cały czas się przebierałam i kombinowałam ze stylizacjami. Często kradłam mamie szpilki i prosiłam ją, aby zrobiła mi "sesje", haha.  Żałuję, że tak późno padła decyzja o założeniu bloga, ale czasu już nie cofnę, mogę za to starać się robić to co robię jak najlepiej i jak najdłużej.


Dzisiejsza stylizacja jest stosunkowo prosta, jednak jest według mnie jest w niej coś niebanalnego. Oczywiście, musiała się w niej znaleźć moja aktualnie ulubiona bluza z trasy koncertowej Justina. Nie dość, że piękna to jeszcze  wygodna (a wygoda to coś na co często zwracam uwagę, hah). Do bluzy postanowiłam ubrać jeansowe przetarte szorty oraz czarne botki. Żeby nie było tak nudno, dodałam jeszcze moje ostatnio ukochane kabaretki. Jak wam się podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!





39 komentarzy:

  1. Mega stylizacja, nie dość, że ładna to jeszcze wygodna ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w tej stylizacji. Uwielbiam kabaretki. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. This outfit is amazingggg, I love it!! xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Uwielbiam kabaretki *-*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też żałuję, że z decyzją o założeniu bloga czekałam tak długo. Fajny pomysł na stylizację, jednak ja założyłabym czarne shorty lub takie w kolorze ciemnego jeansu. Ale to ja bym tak zrobiła - ty bądź sobą, za to przecież kochają Cię czytelnicy! ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie pasują Ci te kabaretki, cudowna stylizacja.
    Ślicznie wyglądasz, ja muszę też kupić te kabaretki, bo szybko się targają.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jak zawsze! Podoba mi się, że masz swój oryginalny styl. Bluza Justina wymiata, XOXO.
    http://themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie jest być kreatywnym! Powodzenia w tym co robisz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool outfit ^^


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice outfit, I like the crop hoodie! :D
    Would you like to follow each other? I'm following you from now. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja!
    Powoli staram się przełamać i nie bać się ubrać "lekko" inaczej od innych ludzi na ulicy :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, a bluza boska! chętnie bym sobie taką przygarnęła ale jak na razie mam z napisem staff :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio sama zaczelam eksperymentowac i nie ubierac sie, jak wszyscy.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluza, chcę taką samą :D Mamy coś wspólnego, że za późno decyzja o założenie bloga ;) Też się głowię czemu tak późno zaczełam.

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo, swietna stylizacja! wedlugm nie najlepsza jak dotychczas na twoim bloku <3

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Nie mogę się napatrzeć :)
    Obserwuję
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kabaretki, genialne :) Lepiej późno niż wcale! Fajnie, że założyłaś bloga. Możesz tutaj wyżywać się swoją kreatywnością haha, oby tak dalej!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :)
    Ubierałam się podobnie podczas "nastoletniego buntu" i wtedy rzeczywiście było to źle odbierane, dobrze że teraz jest juz większa swoboda i tolerancja pod względem ubioru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądają te kabaretki w połączeniu z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaczęła przemawiać do mnie ta moda kabaretkowa :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Może ja niekoniecznie wybrałabym taką propozycję, ale mi się kurcze podoba.
    Aleksandra (SETNY-menty)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tą bluze.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że nie boisz się nosić tego co lubisz :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  24. Great outfit! :)

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię zestawienie jeansu z kabaretkami. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosta stylizacja a wygladasz w niej wspaniale !

    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz! *.*
    Zapraszam do nas
    ***KLIK***
    Pozdrawiamy, xxx

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz ;) Najważniejsza jest wygoda :D Mam nadzieje, że jeszcze trochę i będziemy tak chodzić po ulicy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. o super bluza:D Ta akurat najbardziej mi się podoba z tej serii od Biebera:)
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna bluza :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jak dla mnie bomba! świetny zestaw :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, świetny post! Idę czytać następne! :D ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna stylizacja! Kabaretki dodają "pazura" stylizacji. :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Milena z One Cellar Door

    OdpowiedzUsuń
  34. Kabaretki wyglądają świetnie i już czekam, aż przyjdą mi w końcu moje :) Super wyglądasz! Ja też zawsze mamie podkradałam wszystkie szpilki, balowe sukienki czy kosmetyki hah :p
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Też do niedawna nie lubiłam wyróżniać się z tłumu, jednak teraz jest zupełnie na odwrót. Nie lubię zbytnio kupować w sieciówkach, bo wtedy często trudno stworzyć oryginalną stylizację, dlatego zaczęłam chodzić do lumpeksów. Ładnie wyglądasz ;) Obserwuję i zapraszam do mnie :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Unrealizable , Blogger