czwartek, 1 grudnia 2016

BLACK FRIDAY | WINTER FASHION


Hejka wszystkim!

Pewnie po tytule już wiecie o czym będzie ten post. Otóż tak, Black Friday! Chyba każdy kocha ten dzień, no bo przecież kto nie uwielbia zakupów, a tym bardziej zakupów z promocjami. Ale chwilka.. Co to jest właściwie to Black Friday? Już wam tłumaczę! 

Kiedy usłyszałam po raz pierwszy o tym dniu, zastanawiałam się długo co to może być.  Na początku stwierdziłam, że to dzień pecha, wnioskując po nazwie. Nigdy by mi do głowy nie przyszło, że ma to coś, a nawet dużo wspólnego z zakupami.  Otóż Black Friday to Amerykańskie święto wyprzedaży, które z roku na rok jest coraz bardziej popularne. Tak się stało, że zwyczaj piątkowych promocji zawędrował również do Polski. Święto obchodzi się zwykle po Święcie Dziękczynienia obchodzonego w Stanach oraz przed Świętami Bożego Narodzenia. Jak dla mnie to super rozwiązanie, bo w Black Friday możemy już zakupić świąteczne prezenty w dużo niższej cenie niż zwykle. Szkoda jednak, że ten zwyczaj w Polsce jeszcze nie dorasta do pięt temu Amerykańskiemu...
No ale cóż, myślę, że z roku na rok promocje będą coraz większe.

Ja niestety w to niesamowite święto nie wybrałam się na zakupy, ale to nie znaczy, że nic nie kupiłam! Postanowiłam przeszukać sklepy internetowe w celu znalezienia ciekawych promocji. Znalazłam ich mnóstwo! Jak dobrze wiemy, zima nadchodzi, więc trzeba zaopatrzyć się w ciepłe ubrania. Ja postanowiłam zamówić ciepłe sweterki, oraz porządne spodnie, gdyż w mojej szafie nadal króluje lato ;P  Co mnie zdziwiło, trafiłam na naprawdę korzystne promocje, bowiem znalazły się nawet do 80% ! Sądziłam, że w sklepach online trafie raczej na mniejsze promocje, a tu taka miła niespodzianka. Dla was też mam myślę, że miłą niespodziankę, bowiem Rabble też ma dla was ciekawe promocje, tym razem do sklepu Bon Prix. Sama kiedyś robiłam bardzo często zakupy w tym sklepie i mogę  szczerze powiedzieć, że jest on świetny! Nawet teraz znajdziecie tam szeroki asortyment ciepłych i ładnych ubrań zimowych! 
Gdy już zeszłam na temat Zimy... opowiem wam co tegorocznej zimy będzie modne i co ciekawego znajdziemy w sklepach! 


1. FUTRA

 Przede wszystkim dobrze nam  znane futra! Ja osobiście zakochałam się w nich i gdy tylko wyszukam jakąś ciekawą promocję na futerka to uwierzcie mi, że od razu znajdzie się ono u mnie. Nie dość, że milusie w dotyku i cieplutkie, to jeszcze takie piękne. Jednak Uwaga! Futra rzeczywiście są bardzo wspaniałe, jednak pamiętajmy, aby kupować sztuczne. Zwierzęta, które kończą jako futra nie dość, że są zabijane, to przed tym przetrzymywane w nieodpowiednich warunkach. Bądźmy empatyczni i oszczędźmy bólu tym istotom.


2.FALBANY


Kolejną rzeczą będą falbany.  Ja osobiście nie pokochałam ich, w niektórych stylizacjach falbany wyglądają naprawdę bosko, ale do większej części nie umiem się przekonać. 




3. STREET STYLE


Kocham modę za to, że wreszcie za duże ubrania stały się tak popularne! Jest nam wygodnie, a w dodatku świetnie wyglądamy. Oversize jest teraz właściwie wszystko, bluzy, swetry, płaszcze oraz kurtki!  Mam nadzieje, że moda na te ubrania będzie trwała jak najdłużej.

4. SATYNA


Satyna jest ostatnio u mnie bardzo uwielbiana. Wygląda według mnie wszędzie, stylizacje dzięki niej nie są takie nudne. Satynowe sukienki to po prostu cudo, muszę sobie w końcu taką sprawić ;D


5. AKSAMIT


I już ostatni, ale również przeze mnie ukochany jest aksamit! Moja miłość do niego jest bardzo podobna jak w przypadku satyny, oba w stylizacjach działają cuda. 




A wy, jak w tym roku obchodziliście Black Friday? Znaleźliście jakieś ciekawe promocje? :) 





63 komentarze:

  1. Blach friday - śwwieto dziękczynienia dziękuje że istniejesz! :D
    Zapraszam: TAJEMNICZE DRZWI ¦

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tych zimowych zdjęciach <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!

    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  4. tekst na bluzie>>> wygryw ;D znakomity post kochana :*

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat w tym roku nie skorzystałam z tej promocji. Sklep posiada naprawdę świetne rzeczy. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post :)
    Skorzystałam z okazji jaką jest Black Friday i zamówiłam sobie parę ciuszków.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Black friday nie podobał mi się ze względu na to, że takich promocji jak na przykład w stanach, to nie było, ale myślę że z roku na rok to się zmieni ;)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że gdybym wcześniej nie wiedziała, to też bym nie wpadła na to, że Black Friday to dzień wyprzedaży. Ale fajnie, że ten dzień jest coraz popularniejszy również w Polsce. :D Świetny blog!
    (też mam 14 lat i mam na imię Natalia) XDD ^.^ ♥
    Chciałabyś wspólną obserwację? Jeżeli tak, to możesz u mnie dać znać,haha.
    Pozdrawiam!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku nie wykorzystalam tego czasu na zakupy ;/ zazdroszcze sniegu kochana ;3
    MOJE MIEJSCE W SIECI ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna stylizacja! :)
    A jakie piękne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam! :*
    http://causeilovetodream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nic nie kupiłam na tej promocji, jak dla mnie była ona trochę bez sensu, zniżka "-20%", która obowiązywała tylko kilka produktów, eh... Może chodziłam nie po tych sklepach co trzeba... :D
    Wyglądasz pięknie :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. A do mnie nie przemawia żaden z tych trendów ;) Ja wolę bardziej klasyczne i uniwersalne części garderoby ;)
    Obserwuję ;)
    wredna-z-wyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie skorzystałam w tym roku z black friday , w Polsce to nie to samo co w Stanach niestety , tam mozna mowić o prawdziwych promocjach i kupić super rzeczy naprawdę za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowne zdjęcia! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się przyznaję, że nie lubię zakupów nawet gdy są promocje :D Jeśli chodzi o Black Friday to to co chciałam zakupić akurat nie było na promocji ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham futra!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez brak czasu , skorzystałam tylko z darmowej wysyłki na sinsay.com i zamówiłam spódnicę :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu, równiez kocham futra! Ale ciągle nie znalazłam idealnego :(

    OdpowiedzUsuń
  21. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne kolaże, ja nic na black friday nie upolowałam w tym roku :/
    Mój kanał na YouTube!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety nie miałam w piątek czasu na takie zakupy, ale słyszałam już skąd "to" się wzięło. Szkoda, że w Polsce przyjmujemy coraz więcej "cudzych świąt"...

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wyjątkowo na black friday nie kupiłam nic :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja dla mnie black friday w Polsce jeszcze nie do pięt nie dorasta temu w Stanach, ale baaardzo się cieszę, że do nas też wchodzi. :)
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w Czarny Piątek kupiłam parę rzeczy na prezenty, także trochę zaoszczędziłam ;) Co do inspiracji to ta biała bluzka z falbaniastymi rękawami jest genialna :)
    A co do mojej szminki to jest z Avonu, kolor Berry Blast :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, skąd bluza, jesli moge wiedzieć?
    ŚWIETNY BLOG I POST, obserwuje!

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Z góry dziekuje
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacja, strasznie mi się podoba bluza <3

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie potrzebuję futerka. Bardzo bym chciała ♥ moja mama ma białe i takie cudne jest..
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzy mi się jakieś fajne futerko, może niedługo uda mi się jakieś kupić :) Co do Black Friday to w tym roku stwierdziłam, że niczego nie potrzebuję i odpuściłam sobie zakupy. Może nawet i lepiej, bo mój portfel nie ucierpiał ;)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem przeciwko naturalnym futrom bo cierpią przez to zwierzęta. Ale można w dzisiejszych czasach znaleźć bardzo fajne faux fur ;) super stylizacja! mogłabyś poklikać w moim poście w linki to się odwdzięczę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem przeciwko naturalnym futrom! Jednak takie sztuczne jak najbardziej mi się podobają :)

      Usuń
  32. Bardzo podoba mi sie Twój look! Musiało byc troche zimno w śniegu wiec podziwiam. Pozdrawiam kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Hah, na początku miałam kurtkę, ale kompletnie nie komponowała się z całością, więc ją zdjęłam ;P

      Usuń
  33. Ładna stylizacja, a napis na bluzie najlepszy! Niestety nie cierpię futer. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Love your outfit for winter! Great styling!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja, a co do trendów, pokazałaś te najfajniejsze :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam i obserwuję
    ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam i obserwuję
    ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Ile tu różnorodnych inspiracji! Ja na black friday nic nie kupiłam, jakoś mi ostatnio nie po drodze z zakupami. Po prostu przerzuciłam się na minimalizm w szafie i dobrze mi z tym :)
    Pięknie się prezentujesz w tej stylizacji :) I śnieg jest!
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudne zdjęcia! :3 aale masa inspiracji, futra i aksamit jak dla mnie wygrywają :)

    Mój blog ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w czarny piątek nie kupiłam dużo, jedynie bilet na koncert z 30% zniżką, jestem bardzo zadowolona! :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej spodobał mi się trend na falbany ;)
    Piękny zestaw i sceneria.
    Pozdrawiam.

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam troszkę inne zdanie na temat tego dnia (napisałam o tym post). Dla mnie jeśli chodzi o zakupy to tylko z umiarem. :D przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. in a controlled state. The natural extracts for your anti growing older supplements http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  44. ja olałam black friday, wcale jakiś szalonych promocji nie było. ;) a obecne trendy tak szczerze mówiąc bardzo średnio mi się podobają, bo i futra mnie odpychają, aksamitu nie lubię, a satyna jedynie w piżamkach u mnie się sprawdza. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, w Polsce to nie to samo co w Ameryce ;) Z tymi trendami to u mnie różnie, albo mi się coś bardzo podoba, albo tego nienawidzę ;p
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  45. Oj zima to dla mnie niezwykła pora roku :) Wykonałaś bardzo ładną sesję!

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne inspiracje. Bardzo podobaja mi sie rzeczy satynowe :)
    Super stylizacja.
    Pozdrawiam i zapraszam http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Moim ulubionym trendem są falbamy :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjęcia! Ja w tym roku niestety jakoś nic nie kupiłam ;( Ale w następnym roku się poprawię :D
    Zapraszam do mnie: milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Strasznie w tym sezonie podoba mi się satyna! Jest wygodna i genialna! Szkoda, że co roku przegapiam te okazje ;cc
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Muszę przyznać, że i ja w tym roku zdecydowałam się wyłącznie na zakupy internetowe w tym dniu. Zgadzam się też z tym, że promocje w Polsce jeszcze nie są tak bardzo okazyjne jak na zachodzie, ale pozostaje nam wierzyć, że wkrótce ulegnie to zmianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Aż mi się zimno zrobiło
    masz piękne włosy bb

    http://majaikarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna stylizacja, idealnie komponuje się z scenerią. Chodziłam w Black Friday po sklepach, ale promocje mnie szczególnie nie zachwyciły.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Sliczna bluzka i swietny post. <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja niestety po sklepach nie chodziłam, wszystko co miałam wydałam dużo wcześniej :(
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia i super inspiracje! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Szkoda, że w Polsce nie ma takich przecen jak w Stanach :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Czekam na śnieg by mieć okazję na zrobienie takich zdjęć!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Unrealizable , Blogger