środa, 1 lutego 2017

LET ME LOVE YOU...


Pozwólcie mi się kochać, bo...dzięki wam mam już 100 obserwatorów! Nie wierzę, że w takim szybkim czasie piszę ten post. Nie wierzę, że już teraz ujrzałam taką liczbę obserwatorów. Nie wierzę nadal, że ktokolwiek mnie czyta...


Od zawsze interesowałam się blogowaniem, kręceniem filmików itp. Zawsze sprawiało mi to radość. Przed tym blogiem posiadałam tysiące kont na youtube'ie oraz blogów, jednak żaden nigdy nie wypalił. Zwykle sama je usuwałam, powody były naprawdę różne. Najczęściej przez krytykę innych lub po prostu sama dochodziłam do wniosku, że to bez sensu. Właściwie nikt mnie nie czytał i nie oglądał, no może pomijając kilka koleżanek i rodzinę. Rok temu moim postanowieniem noworocznym było, aby założyć i rozwinąć bloga. Z początku mój blog nie wyglądał za ciekawie, nikt mnie nie czytał, wygląd i przejrzystość były tragiczne, a o tekście nawet nie wspomnę. Postanowiłam go zawiesić i usunąć wszystkie posty. W maju zeszłego roku powiedziałam sobie STOP i doszłam do ważnego wniosku. Nie każdy już od samego początku zaczyna z idealnym blogiem. Gdy będę ciągle usuwać swoje, nigdy się niczego nie nauczę i na pewno nie poprawie jego wyglądu. Tak naprawdę powodem usuwania był lęk przed krytyką i wyśmianiem innych...Postanowiłam wziąć się w garść i robić to co naprawdę lubię. Tak więc piszę do teraz. Oczywiście było kilka zawieszeń, jednak były one kilku dniowe, w celu odpoczynku. Bardzo cieszę się z siebie, że tak postąpiłam. Myśl, że kiedyś przez lęk przed ludźmi chciałam nie prowadzić bloga strasznie mnie przytłacza. Blog to nie tylko pisanie i robienie zdjęć. Dla niektórych to banalne i bez sensu, jednak ja to naprawdę lubię. Dzięki blogowaniu poznałam mnóstwo świetnych osób, które mi pomagały oraz potrafiły doradzić. Zdarzyły się oczywiście hejty, które na początku trochę mnie bolały, jednak jest to do przywyknięcia, staram się to ignorować, gdyż jest dużo więcej pozytywnych komentarzy, więc dlaczego mam się przejmować dwoma które są złe? Zapewniam siebie i was, że jest to mój pierwszy prawdziwy i ostatni blog jaki założyłam. Wciąż nie mogę uwierzyć, że nawet nie ma roku od jego założenia, a już mam 100 obserwatorów! Dla niektórych to duża liczba, dla innych malutka, ja jednak BARDZO się cieszę i mam nadzieje, że będzie tylko lepiej!




Na sam koniec chciałabym wam serdecznie podziękować za to, że mnie czytacie, komentujecie oraz obserwujecie. Nawet nie wiecie, jak bardzo mnie to motywuję i cieszy. Gdy czytam wasze miłe komentarze to naprawdę cieszę się jak dziecko :P Jeszcze raz, dziękuję!

80 komentarzy:

  1. Blog to wspaniała rzecz, trzeba to naprawdę lubić jeśli chce się coś osiągnąć. Gratuluję osiągnięcia, obyś miała jeszcze więcej obserwatorów, ponieważ na to w 100% zasługujesz :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, że lubisz to co robisz - powodzenia i wytrwałości życzę :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię czytać twoje posty. Masz coś do przekazania. Gratulacje zasłużyłaś!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! Ja dopiero zaczynam i mam a nadzieję, że również zdobędę kiedyś tylu czytelników (od tygodnia mam już 28 więc dużo). Dołączam do obserwujących!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo zdeterminowana w tym co robić, to fajne, że mimo porażek się nie poddałaś, gratulacje :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje 100 obserwatorów:) sama niedawno zaczęłam przygodę z blogiem i też cieszy mnie kiedy widzę komentarze albo że ktoś dodał mnie do obserwowanych:) to sprawia że my blogowicze mamy siłę i chęć do dalszej pracy:)
    zapraszam na nowy wpis:
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Jestem od niedawna, ale uwielbiam czytać twoje posty!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne widoki. Gratuluję i powodzenia życzę w blogowaniu!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz pięknego bloga i świetne posty. Gratuluję 100 obserwatorów i życzę jeszcze więcej :**
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zatem wytrwałości i gratulacje :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tylu obserwatorów. Niby to nie wiele, ale jakby zobaczyć taką liczbę ludzi to jednak dużo. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog powinien być dla nas przyjemnością, tylko wtedy jesteśmy w stanie coś osiągnąć!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy miał trudne początki, ale trzeba próbować i się nie zrażać :D
    Gratuluję ;D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto robić to, co się kocha. Pasje trzeba rozwijać i nawet jeśli coś nie jest po naszej myśli nie można się poddawać. Dobrze, że piszesz i rozwijasz w kierunku blogowania;) Życzę wytrwałości i powodzenia w tworzeniu przyszłych postów;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Początki zawsze są trudne, widzę to sama po sobie, ale nie ma co się zniechęcać. Efekty przychodzą zawsze z czasem :) Też miałam wiele blogów przed obecnym, ale czuję, że do tego przykładam się w 100% :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia ♥ Będę częściej zaglądała
    Zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaa, ale tam bosko! Cudowne fotki! Pozdrawiam :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. To nawet nie wiesz, jak u mnie ta droga wygląda, zawsz esię wypalam, zero wtrwałosci, staram sie to zmienić, ale wiadomo jak to jest. Ja wróżę Ci sukces, więc nie przestawaj pisać notek i rozwijaj się!
    www.lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga! Ja również na początku nie potrafiłam prowadzić bloga przez to, że twierdziłam iż moje posty są bez sensu teraz jednak piszę to co chcę i działam. http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cute photos :)
    I follow you blog, can you check mine?
    www.prettyinpinkmc.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zawsze wszystko co idealne jest dobre :)
    Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję pierwszej setki i życzę kolejnych :) Sama wiem, że początki są trudne, ale jak już się człowiek się wkręci to ciężko jest z tego zrezygnować.
    Pozdrawiam cieplutko.
    just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post, dobre zdjęcia i gratuluję! :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje a co do zdjęć są piękne :)
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik


    OdpowiedzUsuń
  25. Na nadal pamiętam czas kiedy wybiło mi 100 obserwatorów, haha skakalam i piszczalam ze szczęścia.
    Gratulacje! Rozwijaj sie dalej kochana :*
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu lola0144.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje 100 obserwatorow i tego ze wrocilas! Nie mysl o tym co powiedza lub pomyślą inni tylko rob to co iwazasz za sluszne i spełniaj sie. Rozwijaj siebie i swoje talenty nie myśląc co powiedza inni bo to nie jest dobra droga. Gratuluje jeszcze raz odwagi ze postanowiłaś sprobowac. Buziaki

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię Twojego bloga i mam nadzieję, że nadal będziesz go rozwijać <3 Powodzenia dalej i życze więcej czytelników bo zasługujesz na to :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny Blog :)
    Bardzo miło się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Blogowanie to na prawdę fajna rzecz! Bardzo miło się czyta ♥
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję sukcesu i życzę jeszcze wielu w przyszłości na blogu :). Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Oby obserwatorów było jeszcze raz tyle! Powodzenia kochana w dalszym blogowaniu♥

    Zaobserwuj♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. super wpis i śliczne zdjęcia, czekam na kolejne posty :)
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oby było dużo więcej obserwatorów :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie masz za co dziękować kochana - po to tu jesteśmy, by wspierać się wzajemnie oraz dzielić wszelkimi radościami, jak i najboleśniejszymi smutkami. Bardzo lubię czytać Twego bloga, więc działaj dalej i realizuj swe pasje - w końcu od tego jest życie, by wykorzystać je do ostatniej sekundy. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Wytrwałość popłaca. Super, że odnalazłaś swoje miejsce w sieci i chcesz tu tworzyć :) Gratuluję, bo liczba przerosła już pierwszą setkę :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. piekne zdjecia! ja tez bardzo ciesze sie z kazdej kolejnej osoby na moim blogu :) jestem dopiero od sierpnia,ale rowniez zblizam sie do stowki :) pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli obserwujesz - daj znac, odwdziecze sie :) buziaki! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne zdjęcia, życzę ci sukcesów i zapraszam do siebie, obserwuje cię :)
    http://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluje takiej ilości obserwatorów ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i życzę większego grona obserwatorów. Trzymam kciuki!
    Przepiękne zdjęcia ;*

    Powodzenia!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję! Ja również posiadałam wiele blogów, chciałam by większe grono je czytało. Dlatego w styczniu postanowiłam założyć bloga i się do niego przyłożyć. Życzę kolejnych sukcesów, i więcej obserwatorów.
    Ja trafiłam na twój blog - spodobał mi się i zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam cię i życzę wszystkiego dobrego! :)
    shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo przyjemny post 😚 Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 ❤

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje wytrwałości! Bardz o podobają mi się Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję!
    Piękne zdjęcia!!
    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne zdjęcia
    OBSERWUJE

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje!!!! Oby twój blog rozwijał się jeszcze bardziej <3
    Cudowne zdjęcia <3
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję :) Robić to co się lubi to najlepsze co może być :)
    http://leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy wpis! Ja również uwielbiam blogować, nie widzę po za tym życia. A i oczywiście śliczne zdjęcia! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia i gratuluję Ci tych 100 obserwatorów ;) ładnie tu u Cb ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia :)
    Dalszych sukcesów w blogowaniu ;}
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się osiągnąć jeszcze więcej sukcesów :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluje ponad 100 obserwatorów! Życzę dalszych sukcesów :)
    Śliczne zdjęcia <3

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja zawsze cieszę się z każdej nowej obserwacji :D Oczywiście gratuluję Ci minięcia 100 obserwatorów, no i życzę kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super blog, fajna stylizacja :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  55. Oo gratuluję! Pamiętam jak ja cieszyłam się na moich 100 obserwatorów :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  56. Super zdjęcia, są naprawdę piękne. :)
    Gratuluję ci takiej liczby obserwatorów, mam nadzieję, że dalej
    będziesz rozwijać swoje pasje. Myślę, że masz świetnego bloga i
    super, że sprawia ci taką radość!

    Pozdrawiam ♥

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochana życzę Ci jeszcze więcej czytelników :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  58. W życiu skasowałam chyba już ze sto blogów. Mam taką teorię, że pisarz i blog muszą się dotrzeć. Jeśli w kilka miesięcy to się nie uda i straci doń wenę, to nie ma szans, nie zatrybi.
    Piszę od kiedy w zasadzie miałam swój pierwszy komputer w domu. Zaczynałam od tenbit, to był króciutki epizod, bo graficznie mi nie odpowiadał, zaś odkryłam wtedy, że mam potrzebę publikacji swoich tekstów.
    Potem był onet i moje poezje, opowieści, wymyślone legendy.
    Następnie mylog, tam zatrzymałam się na dłużej, a blogi były dwa. Na poezję i na prywatne pisanie - po raz pierwszy. Później była przerwa.
    Rozwinęłam skrzydła w kilku dziedzinach i ostatecznie postanowiłam stworzyć nowy blog własnie o tym - o mojej największej pasji jaką są podróże i tak, znalazłam się na blogspocie.
    Jego historia nie jest jeszcze popisowo długa, tylko 3 latka, ale czuję, że z tym blogiem zostanę na dużo dłużej. Trybi ;)

    Masz niesamowitą, egzotyczną urodę, muszę Ci powiedzieć, że świetnie komponujesz się z tym rajskim ogrodem. Gdzie to było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jednak nie powiedziałabym o sobie, że mam egzotyczną urodę- jestem strasznie blada, haha :D Zdjęcia krajobrazów były robione w Turcji, a sesje ze mną u nas w Polsce w Kołobrzegu ;)

      Usuń
  59. Wyjątkowy typ urody, jesteś prześliczna. Świetny blog, pozdrawiam ;)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję 100 obserwatorów i życzę kolejnych 100 ;*
    Życzę także abyś nigdy się nie poddawała i robiła to co kochasz.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  61. Dobrze, że doszłaś do takich wniosków i idziesz dalej. Krytyka innych nie powinna nas zatrzymywać, powinna nas tylko wzmacniać ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. gratulacje 100 obserwatorów teraz już widzę 116
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulacje, zasługujesz jak najbardziej na 100 jak i nie więcej. :)

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  64. Kochana, gratuluję. Bądź z siebie dumna i pracuj dalej. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Moje gratulacje! :)

    Obserwuję i jednocześnie zapraszam ponownie do mnie. Jutro kolejna recenzja. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. gratulacje kochana!:))

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Przy Twojej setce, moje piętnaście zakrawa o pomstę do nieba! Trzeba to zmienić XDD

    Zajrzyj do mnie ♥
    Zajrzyj do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, każdy kiedyś miał taką liczbę obserwatorów, nie ma się co przejmować ;P

      Usuń
  68. Mam nadzieję, że sama też będę mogła cieszyć się takim sukcesem wkrótce. :) Zostawiam obserwację i życzę powodzenia, buziaki!<3
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję osiągnięcia 100 obserwatorów! Nie mogę się doczekać aż mój blog przekroczy ten próg. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Wonderful place! Lovely pictures!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  71. Chyba najgorsze, co można robić na początku to porównywać się z już doświadczonymi vlogerami/blogerami. Każdy przecież od czegoś zaczyna :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  72. amazing photos :)

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Unrealizable , Blogger