wtorek, 28 lutego 2017

BE YOURSELF


Tak, wiem. Zawaliłam po raz kolejny z systematycznością postów. Ostatnie tygodnie były dla mnie niesamowicie pracowite. Wiem, że możecie sobie teraz pomyśleć, że co ja wiem o pracowitości skoro jestem dopiero w gimnazjum. Jednak dla mnie naprawdę to jest ciężkie, ta nauka która stała się moją rutyną. Nie będę wam po raz kolejny obiecywać wstawiania postów częściej, gdyż nie chce łamać obiecanego wam słowa. Jednak muszę przyznać, że kocham prowadzić bloga, cieszy mnie świadomość, tworzę tu coś swojego i jestem pewna, że się do tego nadaję. Ostatnio ktoś napisał mi, że jestem dla niego motywacją. Muszę wam powiedzieć, że nie tylko ja mogę być dla was motywacją, nie wiecie nawet, że ja tak samo postrzegam was. Bez was, moich czytelników tego bloga by nie było, czytając wasze komentarze poprawiacie mi humor i pomożecie jeśli o to proszę, dlatego bardzo bardzo wam za wszystko dziękuje! Chce być jeszcze lepsza dla was, dlatego zrobiłam niedawno mnóstwo sesji i postów na zapas. Mam nadzieje, że wam się spodobają :)



W dzisiejszych czasach trudno jest być sobą, w internecie każdy może być kim chce, jednak według mnie łatwo jest wyczuć kto jest prawdziwy i autentyczny. Kiedy na moim blogu pojawiło się więcej obserwatorów i wyświetleń, zaczęła się kradzież moich postów. Nie mówię tu o pisaniu na te same tematy, to były słowa w słowa żywcem skopiowane ode mnie. Oczywiście, nie każdy musi mieć pomysł na siebie, ale robienie takiego czegoś jest naprawdę przykre. Taka kradzież potrafi naprawdę sprawić mi przykrość. Spędzam przy blogu całe dnie, zdarzało się, że nawet noce, a ktoś perfidnie w kilka minut sobie to kopiuje. Nieraz siedzę kilka godzin, aby notka była fajnie napisana, żeby miło się wam ją czytało. Nie jestem humanistką i nie posiadam talentu pisarskiego, ale staram się i myślę, że to się tak naprawdę liczy. Tak naprawdę to sprawia, że zdobywam nowych czytelników, którzy potem zostają ze mną na dłużej. Taka kradzież jest naprawdę nic warta, bo prawda prędzej czy później się wyda. Chciałam wam powiedzieć, że zakładając bloga róbcie wszystko by był on jedyny w swoim rodzaju, nie kradnijcie czyichś pomysłów. Lepiej oszczędzić sobie niemiłych komentarzy i poświęcić ten czas na pokazanie prawdziwego siebie. Nie chodzi tu tylko o udawanie kogoś innego w internecie. Po co udawać kogoś kimś się nie jest aby być popularnym? Dużo lepiej jest pokazać swoje oblicze i mieć małą grupkę przyjaciół na których naprawdę możemy polegać.












52 komentarze:

  1. Zgadzam się. Znam ten ból kiedy ktoś od Ciebie kopiuje. Mi raz ukradziono moje zdjęcie. Post naprawdę fajnie napisany :)
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  2. Może warto pomyśleć żeby wkleić na bloga kod na nie kopiowanie? Wtedy będzie mniejsza szansa, że ktoś znowu coś od Ciebie skopiuje. Tak poza tym nie rozumiem takich osób, które nie potrafią wyrazić swojego zdania a tylko idą na łatwiznę poprzez kopiowanie. Co do postów. Każdy ma swoje obowiązki i nie ma co się dziwić, że czasami post nie będzie na czas :)
    Świetne zdjęcia ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z czymś takim, jednak wyobrażam sobie, że nie jest to przyjemnie. warto wstawić na bloga kod, który przynajmniej zniechęci większość przed plagiatem :)
    Dużo weny, pisz kiedy będziesz czuła się na siłach x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. OOjej, nie słyszałam jeszcze o takim kopiowaniu. Wiem, że niektórzy piszą na ten sam temat, lub bardzo podobny post dodają, ale żeby kopiować żywcem, to jest juz przesada. Przykro mi z tego powodu, bo wiem, że siedzi się tyle godzin by jakoś ten post wyglądał a ktoś sobie zrobi kopij/wklej. Poradziłabym CI poszukać w internecie ,,Dodatki na blogspot'' i poszukać jakiegoś kodu na zablokowanie kopiowania na stronie, wtedy nic Ci nie skopiują, nawet ty sama nie będziesz mogła kopiować, tylko musisz znaleźć coś odpowiedniego, bo niektóre mają wirusy. Osobiście polecam, miałam kiedyś na innym blogu.
    A po za tym piękne zdjęcia, ja też chodzę do gimnazjum i też mam sporo roboty.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi kiedyś ktoś ukradł zdjęcie i zgłosił je do konkursu... Na szczęście dosyć szybko się o tym dowiedziałam i zareagowałam :) Nie wiem dlaczego ludzie robią takie rzeczy... Nie mają wyobraźni? Nie chce im się pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie skoro komuś nie chce się pisac, to niech nie zakłada bloga, proste ;)

      Usuń
  6. nauka w gimnazjum to nic w porównaniu z liceum i studiami uwierz :p a jeśli chodzi o takie kopiowanie to już przesada ;/ ale niestety wiele ludzi nie ma swojego życia i zahcowuje się tak bezczelnie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście - najważniejsze to być sobą :D
    Bozu ta stylizacja jest genialna *_* I zdjęcia też super ;)
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku co za piękne zdjęcia a stylizacja jest boska :)
    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawde ktos skopiował Twoja notkę słowo w słowo?! Bezczelne i chamskie po prostu.. szkoda slow na takich ludzi. Ja jestem w 2klasie liceum i takze nie mam czasu na nic bo ciagle szkola i szkola. Ciagle cos nowego dokładają i narzekają ze nic nie robimy a ja juz nie wyrabiam i zyje od weekendu do weekendu. Ale trzeba byc pozytywnym i sie spiac bo zaraz koniec szkoly! Bedzie cieplo i przyjemnie No i w koncu odpoczniemy. Siper pomysl na zdjecia, schody super wygladaja ten marmur współgra z Twoim outfitem, ktory takze jedt super! Masz fajne wlosy i super wyczucie stylu. Buziaki kochana nie zmieniaj sie 😘

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładają blogi, a później nie umieją napisać nic swojego... To jest aż żałosne. Współczuję Ci, ale masz świetnego bloga i oby tak dalej :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bezczelne kopiowanie postu, to już wielka przesada. I co to komu da. Po co żyć ze świadomością, że to nie moje słowa, tylko czyjeś. Bycie sobą w tych czasach można nazwać aktem odwagi, bo mało kto się tego podejmuje.
    Również jestem w gimnazjum i zgadzam się z tobą. Można się dziwić, ale nauki trochę jest.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo iż jeszcze chyba nie zdarzyło się, aby ktoś ode mnie coś skopiował, mimo wszystko to przesada! Lepiej jest napisać coś od siebie i samemu pogłówkować nad postem, nić słowo w słowo skopiować od kogoś!
    Pozdrawiam!♥
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem, jak można tak kopiować. Wiele osób myli także kopiowanie z inspiracją, ale w twoim przypadku to ewidentna kopia, masakra :/
    Co do zdjęć, z postu na post co raz bardziej mi sie podobają, a twoje włosy są prześliczne.
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten Twój blog, powodzenia życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne, inspiracyjne zdjęcia :)
    Nie wyobrażam sobie co mogłaś czuć, gdy dowiedziałaś się, że ktoś kopiuje Twoje posty, na prawdę współczuje.
    Być sobą, prosty przepis na szczęśliwe życie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ehh, ze ludzie na prawde maja jeszcze czelność kopiować coś czyjegoś ... masakra...
    udanej soboty!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! Kopiowanie zdjęć, lub treści niestety bardzo często się zdarza co jest okropne :/ No, ale taki człowiek nie zajdzie daleko, bo w końcu ludzie się na nim poznają.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :). Nigdy nie zrozumiem kradzieży czyjejś ciężkiej pracy. Według mnie to bez sensu prowadzić bloga, w którym nie daje się nic od siebie tylko kopiuje od kogoś i się pod tym podpisuje. To okropne. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. W gimnazjum też jest dużo nauki. Sama coś o tym wiem, bo czasem nie mam czasu nawet się wyspać.
    Zdjęcia są świetne :)
    Obserwuję
    [blog]
    [kanał na yt]

    OdpowiedzUsuń
  21. Na starym blogu również miałam problem z kradzieżą.. i doskonale wiem jakie to przykre uczucie.. również od razu wyczuję gdy ktoś udaje kogoś kim nie jest.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujący post i prześliczne zdjęcia. :)

    Uwielbiam Twego bloga!

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  23. To musi być okropne :/ Sam doświadczyłęm tylko podobnej sytuacji, kiedy w czyimś poście widziałem wszystko jakby było pisane przeze mnie a zamienione niektóe słowa..
    Zgadzam się,z tym co napisałaś ;)
    Wiem jak trudno osobie, która nie jest humanistą napisać coś co da się czytać :) Jestem w podobnej sytuacji :)
    Obserwuję Twojego bloga i czekam na więcej :)

    Jeżeli będziesz mieć chwilę zapraszam do mnie :)
    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/2017/03/wiersz.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisz wtedy, kiedy masz do tego chęć i czas. Sama wiem, że narzucanie sobie z góry dat publikacji postów na dłuższą metę nie wypali, bo jak akurat w ten dzień będziesz miała zły humor to i post taki będzie.
    Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się ich klimat :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze jak się jest w klasie wyżej jest trudniej i gdy patrzy się na poprzednie lata to mówi się sobie, że wtedy to było łatwo. :) Życzę wytrwałości w blogowaniu! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Doskonale wiem, o czym mówisz- wczoraj weszłam na profil przypadkowej dziewczyny i zobaczyłam tam moje zdjęcia :) Uważam, ze kopiowanie tylko potwierdza fakt, że wykonujemy dobrą robotę!
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  27. w sumie ja nigdy nic od nikogo nie kopiuje, gdyz kooocham sie wyrozniac z tlumu ;p zazwyczaj to ludzie chcą mnie nasladowac, ale niestety robia to z fatalnym skutkiem ;d hah

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już obserwuję <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. idealne spodnie, szukam takich od dłuuuuuugiego czasu

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Informuję, iż nominuję Cię do LBA :)
    Więcej informacji tu :
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com/2017/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post, dobrze piszesz, zdjęcia też fajne, stylizacja, tylko za bardzo zdjęcia się powtarzają. :(

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. W dzisiejszych czasach mało kto jest oryginalny i ma swój styl, gust i zainteresowanie. Dużo osób myli inspiracje od kopiowania. Świetny post, bardzo fajnie napisałaś! Ślicznie wyglądasz kochana! ♥
    Oliwia Felkel - KLIK <-Zapraszam, zaobserwuj jak ci się spodoba! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post i cudowne zdjęcia, często ludzie ludzie udają kogoś, kim nie są żeby tylko zyskać szacunek wśród rówieśników.Żyjemy w czasach, w których często wyznacznikiem są dobra materialne a nie ludzki charakter, dlatego też coraz więcej ludzi porzuca swoją oryginalność i dostosowuje się grupie.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochana jestem w tych zdjęciach!
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie widzę żadnego sensu w czymś takim, właśnie, niech nie zakłada bloga :P, to jest kradzież.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. oo szkoda że coś takiego ci się przytrafiło, piękne zdjęcia <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczny post, naprawdę aż szkoda mi było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia, w ogóle jesteś bardzo fotogeniczna :) Takie kradzieże są okropne i nie rozumiem ludzi, którzy mogą tak bez ceregieli kliknąć kopiuj, a u siebie wklej... paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi przykro z powodu kradziezy. Same w blogosferze jeszcze tego nie doświadczyłam albo przynajmniej nie widziałam takiej sytuacji. Bardzo ładne zdjęcia wyglądasz rewelacyjnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przykre, a przede wszystkim jest bezsensowne. Po co zakładać bloga, by publikować na nim przywłaszczoną pracę?
    Zdjęcia są prześliczne, szkoda tylko, że takie malutkie :)
    mój blog, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przejmuj się nieregularnością postów, nawet w gimnazjum możesz mieć obowiązki, wszystko zależy od twoich ambicji! Powodzenia :)

    M V R C E L I A zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny Blog *.*
    Warto Tu Zajrzeć <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie też ostatnio więcej się działo i nie miałam dużo czasu na bloga. :(
    Dobrze, że poruszyłaś temat kradzieży postów. Współczuję, że zdarzyły ci się takie sytuacje, szczególnie, że napisanie posta to nie pięć minut. Zazwyczaj trzeba trochę nad tym posiedzieć.

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem dokładnie tego samego zdania! Kiedyś pewna osoba ukradła mi pomsyłna całą serię postów na blogu. Nawet nazwała je tak samo. Póżniej zaczęła żywcem kopiować pojedyncze wpisy ode mnie. To jest naprawdę straszne uczucie, więc wiem, co czujesz! Widzę, że piszesz wszystko od serca i to się liczy! Inni też to widzą, uwierz mi :) Piękne zdjęcia! Lubię ten pomysł ze schodami! Oryginalny!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. Może mała nieregularność ale każdemu się zdarza. Za to piękne zdjęcia serio <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna stylizacja :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiek nie jest wyznacznikiem tego, kto ile ma pracy :) Wazne jest to, co uważasz za cięzkie, solidne i za swoje obowiązki. Także nie masz co się przejmować :* Każda sytuacja nas uczy i sama kiedyś mialam problemy z systematycznością, a dzisiaj? Wydaje mi się, ze wygrałam walkę choć czasami jednak jakieś problemy mam :)
    Obserwuje! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne zdjęcia i stylizacja :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia. Zgadzam się z tobą, ale pamiętaj, że nad systematycznością trzeba pracować ja tez kiedyś miałam z nią problem:***
    Pozdrawiam:)
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. tajemniczaa200015 kwietnia 2017 12:08

    Stylizacja jest świetna ale te zdjęcia mega.. Zapraszam http://zyciepelnehistorii.blox.pl/html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Unrealizable , Blogger