środa, 2 listopada 2016

TAKE ME AWAY | RABBLE



 Hejka Wszystkim!

To już drugi post przy którym pomaga mi Rabble! Temat na który wpadła współpraca bardzo mi się spodobał , przyjemnie będzie mi o tym pisać. Sama kiedyś chciałam napisać notkę tego typu.  Głównym tematem posta jest "Gdzie chciałabyś pojechać?". Ja osobiście kocham podróże i wszystko co związane z nimi, zawsze chętnie  oglądam i czytam relacje z różnych wypraw. Bardzo się cieszę, że teraz ja będę mogła zrobić coś podobnego :)


Jeśli moi znajomi to czytają, to pewnie domyślili się, gdzie chciałabym wyjechać. Oczywiście jest to USA, a konkretnie California, która jest uwielbiana przez większość ludzi. 





Od paru lat marzę o wyjeździe do Californii. Według mnie to najpiękniejsze miejsce na ziemi.
California nazywana jest "złotym stanem" ze względu na to, że jest najbogatszym stanem USA. Jak dla mnie powinni ją też nazywać "słonecznym stanem", gdyż klimat jest raczej gorący. Moim ulubionym miastem znajdującym się w Californii jest Los Angeles. To miasto często nazywane jest "miastem gwiazd". Słynie z fantastycznego śródziemnomorskiego klimatu i pogodnych ludzi. Bardzo łatwo można tam nawiązywać nowe znajomości, ludzie są raczej tolerancyjni i otwarci na rozmowy, co jest dla mnie wielkim plusem, gdyż w Polsce tego co po niektórych nie widać. 


Tyle wspaniałych miejsc jest w Californii, więc gdybym otrzymała możliwość pobytu w niej, co bym zwiedziła?


Na pewno na pierwszym miejscu znalazłaby się Aleja Gwiazd znajdująca się w Hollywood.  Często widziałam ją chociażby w telewizji i chętnie zobaczyłabym na żywo. Mimo, że to tak naprawdę zwykły chodnik to chciałabym zobaczyć jak to wygląda w rzeczywistości i czy bardzo różni się od tej alei pokazywanej w telewizji.


Kolejnym miejscem byłoby na pewno moje ukochane miasto, czyli Los Angeles. Nazywane jest miastem aniołów, można je pokochać lub znienawidzić, ja na pewno należę do tej pierwszej grupy osób. Będąc w centrum tego miasta nie da się nie zauważyć luksusu i przepychu. Pełno willi, drapacze chmur, jeżdżące dookoła drogie samochody. Będąc w tym mieście nie można przegapić wielkiego napisu "Hollywood" znajdującego się na dużym wzgórzu. Jak dla mnie wielkim minusem tego miasta są ceny. Powalają na kolana, dlatego większość turystów będącym w tym mieście robi "window shopping", czyli oglądanie wystaw najsławniejszych i najdroższych firm świata.

Podsumowując-  Jeśli ktoś poszukuję miejsca w którym może się zabawić, jest duży przepych, luksusowe ulice to California jest właśnie dla niego. 
Spokoju tam raczej nie zastaniemy- przynajmniej nie w nocy, hah.  Mam nadzieję, że kiedyś moje marzenia się spełnią i rzeczywiście dostanę możliwość pobytu w Californii, byłoby super :)

Przygotowanie.



Kolejnym punktem posta będzie przygotowanie do podróży. Chciałabym wam opowiedzieć jak ja przygotowuję się do wyjazdu, co ze sobą zabieram itp.


Gdybym miała możliwość wyjazdu do Californii na pewno zabrałabym ze sobą przede wszystkim stroje kąpielowe- bez tego ani rusz! Mnóstwo topów, krótkie spodenki, spódniczki i sukienki- ostatnio je pokochałam, hah. Na wszelki wypadek zabrałabym kilka par długich spodni oraz bluzę. Nigdy nie wiadomo, może pogoda by mnie akurat zaskoczyła. Oczywiście nie mogę zapominać o butach! Na pewno w mojej walizce znalazło by się kilka par sandał i japonek, ale ja nawet na wielkie upały i tak preferuję trampki i buty sportowe, wiec na pewno zabrałabym ze sobą convers'y i superstar'y.  Z kosmetyków na pewno znalazłoby się mnóstwo olejków do opalania, kremy z filtrem i inne produkty ochronne. Nie mogło by się obejść bez mojego kremu bb z U12, pomadek z Golden Rose, które kocham, pudru z Eveline oraz cienia do brwi z Wibo. Już ostatnimi rzeczami jakie zabiorę będą akcesoria, biżuteria, sprzęty elektroniczne itp.
Z biżuterii za dużo nie zabieram, nie lubię jej zbytnio nosić. Na pewno wezmę moje dwa naszyjniki- srebrny i pozłacany z mohito oraz zwykłe bransoletki wykonane z czarnego sznurka. Obowiązkowo zabieram telefon i laptop , bez tego nie dało by się przeżyć ;P . Przydałyby się też słuchawki i jakaś książka- na długie podróże idealna by była moja ukochana seria "Rywalki".



 Okej, to już chyba wszystko co bym zabrała, przejdźmy teraz do przygotowywania się do podróży.
Nie robię tu nic specjalnego, bo podczas podróży najważniejsza jest wygoda. Ubieram na siebie moje ulubione dresy z Calzedonii oraz jakiś zwykły t-shirt. Włosy związuję w luźnego koka lub robię warkoczyki. Z makijażem będzie też ubogo- nakładam tylko mój krem siarkowy z barwy a następnie krem bb oraz pomadkę nawilżającą usta.
I to tyle, jestem gotowa do podróży!


Ale to jeszcze nie koniec tego posta. Kochani! Firma Rabble przygotowała dla was kolejne świetne promocje. Skoro jesteśmy przy temacie podróży mam dla was kody rabatowe- KODY RABATOWE Hotels.com oraz KODY RABATOWE Booking.com. Jeśli ktoś wybierałby się w niedalekiej przyszłości na jakiś wyjazd to naprawdę zachęcam was do skorzystania z kodów, dzięki nim dużo zaoszczędzicie. Dla każdego coś się znajdzie, dlatego warto chociaż przejrzeć i może akurat na coś ciekawego trafcie :)






A wy, jakie miejsce najchętniej byście zwiedzili?

PS. Dodałam w tym poście zdjęcia z wakacji, gdyż temat posta, czyli podróżowanie bardzo kojarzy mi się właśnie z wakacjami. Ponadto bardzo lubię te zdjęcia :)

67 komentarzy:

  1. Ja najchętniej odwiedziłabym Malediwy!
    Świetny post i zarazem bardzo pomocny <3

    http://vviktooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wiele miejsc które chciałabym odwiedzić :)
    marzy mi się Londyn :)
    kapitalny post, przyjemnie się czytało, a zdjęcia są proste i bardzo pomysłowe :)
    dobra robota! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki, aby kiedyś udało Ci się spełnić to marzenie :) California jest na pewno warta odwiedzenia i wcale nie dziwię się, że chcesz tam pojechać :)
    Pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie pojechałabym gdzieś gdzie jest zimno, ale też bez przesady.
    Nie chcę mieć sopelków pod nosem XD
    Albo do... Japonii *O*
    Może kiedyś będzie mnie stać ;-;

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł na post :D
    Śliczne zdjęcia.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post <3 Zakochałam się w tych zdjęciach :*

    Zapraszam do mnie : https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najchętniej zwiedziłabym Paryż,Dominikanę i Malediwy.
    Świetny post naprawdę dopracowany.Wybrałaś świetne miejsce,jednak myślę,że to nie dla mnie.Wolę cisze i spokój.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ile świetnych miejsc , chciałabym kiedyś zwiedzić Paryż , i ujrzeć jeszcze kiedyś aleje gwiazd ;)
    Świetny post ;)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie nie ciągnie do USA. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale 'ciepłe' zdjęcia. Gdy wyglądam za okno i widzę tą szarówkę tracę na cokolwiek chęci :(
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też strasznie chciała bym odwiedzić Stany
    (najbardziej Nowy York), ale chyba jeszcze bardziej Londyn <3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pojechałabym do Japonii, do Włoch i może do Anglii. Na mnie nie działa ten kalifornijski magnetyzm. ;p

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze ta piękna pogoda i zieleń <3 cudowne fotki :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, ze uda ci się zwiedzić te miejsca! Słyszałam o Rabble, wydaje się być fajna firmą x Pozdrawiam i zapraszam do siebie, odwdzieczam się za każdą obserwację
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Australia i Ameryka Północna są moim wymarzonym miejscem! Kiedyś w końcu się tam wybiorę :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  16. Również marzę o podróży do Californi, mam nadzieję, że kiedyś mi się uda tam pojechać! Z chęcią wybrałabym się też do Bułgarii i Hiszpanii :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również chciałabym wyjechać na wakacje do Stanów, jest tam pięknie a drugim miejscem to są Malediwy! Ah.. *_*

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym chciała odwiedzić Dominikanę, bo to naprawdę magiczne miejsce *.*

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań stałym obserwatorem, będzie mi bardzo miło ;*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się marzy Francja i Włochy ♥
    W wolnej chwili zapraszam
    https://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja marzę póki co o Włoszech. Ale to nadal nieosiągalne, no bo niestety pieniążki rządzą światem. Może kiedyś...
    Piękne zdjęcia, a California nie może nie przyciągać :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne zdjęcia, aż chce się wszystkie te miejsca odwiedzić.
    Bardzo fajny post - pozdrawiam <3
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się marzy zobaczyć wiele miejsc na świecie, ale najbardziej chciałabym chyba pojechać na Barbados i okolice *.*
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety, ale ja nie potrafię zdecydować się jednoznacznie jakie miejsce na ziemi chciałabym najbardziej zwiedzić :D jest tyle pięknych krajobrazów, że to po prostu kosmos :D
    obserwuję <3

    http://www.justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cali to moje marzenie. Super post! :) Obserwuję.
    Zapraszam, u mnie nowy post:
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/11/confidence-trick-cold-shoulder.html#more

    OdpowiedzUsuń
  25. Do Californi też bardzo chciałabym się wybrać, ale aktualnie w moich planach jest Dominikana :) Planuję polecieć tam w wakacje po maturze, (czyli niestety dopiero za ponad półtora roku) razem z najlepszą przyjaciółką. W sumie bardzo ciekawią mnie jaszczurki które tam żyją haha bo są takie kolorowe i śliczne. Bardzo chciałabym zobaczyć je na żywo w ich środowisku (oczywiście to nie jedyny powód, ale jeden z wielu haha)
    💦YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie California jak i USA to ogromne marzenie. Jak narazie na mojej liście miejsc, które odwiedzę w najbliższym czasie jest Rzym oraz Londyn. Bardzo klimatyczne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  27. najchetniej juz dzis poleciałabym na Dominikane!
    pozdrawiam, sleeplessGabe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja z chęcią pojechałabym do Hiszpani, albo na jakieś ciepłe wyspy a szczególnie Malediwy :)

    Mój blog- klik!
    Mój kanał, który właśnie rozkręcam, więc zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością wybrałabym si.ę właśnie do Kalifornii :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TU ? Dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  30. such a cool outfit :)


    I think your blog is pretty :) we can follow each other if you like . What do you think ?

    19th century OOTD Post - read more

    Check out my Insta and stay tuned ♥Instagram

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  31. California piękne miejsce, trzeba w przyszłości zwiedzić ale zawsze marzyła mi się Wenecja ;)
    Pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym odwiedzić Nowy Jork! jest tam naprawdę pięknie i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić to miejsce.
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. O tak, California zdecydowanie! Oprócz tego Nowy York of course :)

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś tam się wybiorę! Bardzo bym tego chciała :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Też chciałabym odwiedzić USA, jest to chyba jedno z moich największych marzeń :)

    Mogę prosić o poklikanie?

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post, ja też jestem ambasadorką rabble :D bardzo podoba mi się ten temat, ja najbardziej chciałabym pojechać do azji, zwiedzić ją cała a gdybym miała zdecydować się na konkret to japonia! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Też bardzo bym chciała odwiedzić Californię! Jestem szczęściarą, bo mam tam rodzinę i mam nadzieję, że w wakacje ich odwiedzę. 💓 Tak na marginesie Maxon czy Aspen? haha
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Myślałam, że opiszesz swój wyjazd na wakacje, jednak ten post był świetny i dobrze przemyślany. Zachęciłaś mnie do tego, aby w przyszłości zwiedzić USA.
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. ja bardzo chciałabym spędzić kiedyś święta na Rovaniemii :) W szklanym igloo :) kolejne na liście są : Chorwacja i Malediwy :)

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja chciałabym zwiedzić praktycznie cały świat, więc trudno jest wybrać tu jedno konkretne miejsce.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Eh, ciężko czytać takie posty, kiedy śnieg za oknem. Od razu robi się jakoś smutno, że ja jestem tu, a takie piękne miejsca daleko stąd... nigdy nie myślałam dużo o Californi, ale po twoim poście zdecydowanie chciała bym ją odwiedzić.
    Jill

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne zdjecia :) ja uwielbiam podrozowac :)
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post, mam nadzieję, że wygrasz konkurs :*

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. ja najbardziej chciałabym wyjechać na wyspe Naksos :)

    maaadnajt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Też chętnie wybrałabym się do Californi, albo do innego miasta w USA, ewentualnie Tokyo, inne miasto, które nigdy nie śpi. Trzymam kciuki, aby Twoje marzenie spełniło się i żebyś dotarła kiedyś do Californi :)
    A tymczasem... zapraszam do mnie:
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja z chęcią odwiedziłabym Californię, ale najbardziej to mi się marzy Paryż ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja myślę o Jamajce :) Chociaż nie zaprzeczę, że takie miejsca jak Dominikana, Malediwy czy właśnie USA, szczególnie Los Angeles albo Nowy York też są bardzo kuszące!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również uwielbiam podróże :D Z chęcią wybrałabym się wszędzie <3
    Też miałam brać udział w pisaniu takiego posta,ale mam za dużo zaległości :(
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu https://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Post jest dosyć długi dlatego mogłaś go podzielić na części, wyszłoby korzystniej, ale jak kto woli. Ja kocham stany. Mam nadzieję, że moje plany wyjazdu, dostania wizy i zostania w Stanach się powiodą :D Hollywood i Nowy Jork to dwa miasta, które darzę największym zafascynowaniem. Moim największym marzeniem jest właśnie zamieszkać w którymś z tych miast haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  51. Chciałabym podróżować, jest tyle pięknych miejsc do zobaczenia ! Świetny post, bardzo ciekawy :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Stany to również moje marzenie. California i NY to moje minimum, które chcę zobaczyć! Mam nadzieję, że tobie jak i mnie uda się spełnić to marzenie i zobaczymy USA na własne oczy!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  53. My najchętniej wybrałybyśmy się w rejs dookoła świata, co z resztą jest naszym marzeniem:) Super zdjęcia, pięknie wyglądasz :*
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Pomimo tego, iż aktualnie mieszkam w USA, jakoś nie mam w planach zwiedzenia Cali. Nie ciągnie mnie tam aż tak. Wole raczej lecieć do Meksyku zwiedzić wioski majów ;)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jednym z moich największych marzeń jest odwiedzenie USA :)
    świetnie dopracowany post

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. oj też mam ostatnio ochotę gdzieś wyjechać ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. do Californii i Hollywood chyba każdy chciałby polecieć! ja również, jednak bardziej marzy mi się Tajlandia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja koniecznie muszę zwiedzić kiedyś Irlandię! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Mi marzy się Londyn *,*
    Świetny post ;*

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również bardzo, bardzo lubię podróże, chociaż sama raczej nie mam zbyt wielu okazji, żeby zwiedzić inne kraje, niestety. :/ ale California faktycznie - cudo. ;) Mnie marzy się Kanada! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne zdjęcia. Zazdroszczę wyjazdu. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytała mój post, wiedziałabyś, że nie dotyczy on mojego wyjazdu- dotyczył miejsca, które chciałabym odwiedzić ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  62. 30 yr old Structural Engineer Randall Aldred, hailing from Victoria enjoys watching movies like Funny Bones and Skateboarding. Took a trip to Su Nuraxi di Barumini and drives a Silverado 2500. Odwiedz strony

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Unrealizable , Blogger