piątek, 14 października 2016

MIDDLE SCHOOL IS PURE EVIL

Hejka Wszystkim!

Pewnie wiele razy słyszeliście chociażby z telewizji, że gimnazjum to edukacyjne samo zło. Siedlisko patologii, agresji i wszelkiego szkolnego zła. I pewnie też wiecie o likwidacji gimnazjum, w celu usunięcia tego zła. Nie sądzę, że to rozwiążę problem prędzej go pogorszy, gdyż dużo uczniów nie jest za likwidacją gimnazjów, podobnie jak ja. Ta szkoła bardzo mnie zmieniła i to na lepsze, podstawówki nienawidziłam.


W gimnazjum zaczęłam poważniej podchodzić do nauki i patrzeć w przyszłość. Jednym słowem stałam się dojrzalsza i z czasem cały czas się zmieniam. Uczę się na swoich błędach i zdobywam nowe życiowe doświadczenia. Natomiast w podstawówce, byłam po prostu dzieckiem. Nie mam się zresztą co dziwić skoro nauczyciele zamiast plusika dawali nam naklejki i traktowali pobłażliwie jak dzieci.  Ja w podstawówce nie podchodziłam do niczego poważnie. Ocenami się nie przejmowałam, bo wystarczyło na koniec zrobić dodatkową pracę i już się miało wyższą ocenę.  Fakt, to jest super, no ale kurczę niczego nas nie uczy. Te dzieci które będą chodziły 8 klas do podstawówki i będą nadal traktowane pobłażliwie nie będą wiedziały co zrobić w szkole średniej, gdzie jest już naprawdę wysoki poziom. Gimnazjum to takie przygotowanie nas do szkoły średniej i wg mnie to jest świetne, bo młodzież która ukończyła gimnazjum, będzie lepiej przygotowana do pójścia do szkoły średniej niż młodzież kończąca 8 klas podstawówki. Dodam też, że dla mnie dużym plusem jest to, że po roku gimnazjum już mam dużo wspaniałych wspomnień, a po podstawówce nie zostało mi nic. Nie chce nawet wracać wspomnieniami do podstawówki, bo źle ją wspominam, nie to co gimnazjum. 
Teraz pewnie ktoś pomyśli, no tak wspaniałe wspomnienia, a ile patologii i agresji w tych wspomnieniach. Szczerze? Jestem w 2 klasie gimnazjum i  tak, spotkałam się z tą "patologią", ale ona występuję tylko w pojedynczych przypadkach, większość uczniów są naprawdę sympatyczni i pomocni. Spotykałam się nawet z przypadkami, że uczniowie z podstawówki palili papierosy, więc nie sądzę, że likwidacja gimnazjum coś tu zmieni. Nie rozumiem też tego po co politycy zadają sobie  tyle trudu, żeby teraz wszystko niepotrzebnie zmieniać, czy oni są aż tak głupi, że myślą, że likwidacja cokolwiek tu wskóra?



Na koniec chciałam jeszcze was zaprosić na bloga mojej przyjaciółki, który jest naprawdę świetny. Bardzo często właśnie ona mi pomaga z moimi błędami ortograficznymi i językowymi w notkach, za co serdecznie jej dziękuję :)


76 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, po co stwarzali gimnazja skoro teraz je chcą likwidować ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Z własnym doświadczeń dobrze wspominam gimnazjum. Jak najszybciej chciałam skończyć podstawówkę, mam z nią wiele złych wspomnień i bardzo się cieszyłam, że zmieniam szkołę. Teraz nie wyobrażam sobie, aby miałam chodzić do niej jeszcze dwa lata. W gimnazjum stałam się bardziej dojrzała. Widać tą znaczącą różnice między uczniem gimnazjum a podstawówki. Gimnazjum może i jest zbieraniną młodzieży z różnych szkół i może szerzyć się też i "patologia", ale to zależy tylko i wyłącznie od szkoły i zainteresowania grona pedagogicznego uczniami. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanko , dlaczego uważasz ,że jest to taki zły pomysł ?Sama za tym nie jestem ale skąd możesz wiedzieć ,że dzieci kończące podstawówkę będą miały gorzej ?Skąd możesz wiedzieć ,że będą traktowane pobłażliwie ?Zapewne twoi rodzice nie skończyli gimnazjum a podstawówkę , jestem pewna ,że wyszli na ludzi :) Może zanim dodasz post , to dowiedz się jak było naprawdę ? Zapytaj się rodziców czy mieli tak łatwo jak ty uważasz :) Łatwo to masz ty ,w czasach rodziców dzieci były chlastane linijkami a ty uważasz ,że te dzieci będą miały źle ,według mnie likwidacja jest nie potrzebna ale nie mam takich powymyślanych wytłumaczeń .
    Serdecznie pozdrawiam i podziwiam za opublikowanie tak poważnego tematu , pozdrawiam ,Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne zdanie na ten temat i każdą opinie trzeba szanować ;) Ja tylko wyraziłam swoje zdanie na ten temat ;)

      Również pozdrawiam.

      Usuń
    2. Moja znajoma, która jest nauczycielką, powiedziała, że zupełnie inaczej się traktuje uczniów podstawówki, a zupełnie inaczej uczniów gimnazjum. Pamiętam, że dopiero w gimnazjum z nauczycielami szło porozmawiać tak bardziej po ludzku ;)
      Tylko to, co było trzydzieści lat temu, nie musi koniecznie się sprawdzić w teraźniejszości. Bito linijkami? Bito. Poprzez strach stwarzano sztuczny szacunek. Prawdziwą sztuką jest zyskać dla siebie poważanie poprzez rozmowę :)
      Swat się zmienił, a dzieci w pewnym sensie będą miały gorzej, zwłaszcza te na terenach wiejskich w szkołach o beznadziejnym wyposażeniu i słabej kadrze nauczycielskiej, bez możliwości wcześniejszego rozwijania swoich talentów w klasach językowych, sportowych czy artystycznych. Co z uczniami, którzy w piątej klasie zdobyli tytuł laureata konkursu przedmiotowego? Czy ich wysiłek ma pójść na marne?

      Usuń
  4. Super post , pozdrawiam ! Uwielbiam tego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny post kochana ! Wyraziłaś swoje zdanie w odpowiedni sposób !
    Pozdrawiam W.O <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Likwidacja gimnazjów to beznadziejny pomysł, a najciekawsze jest to, że ten sam rząd, który wprowadził gimnazja teraz je usuwa... Dzięki gimnazjum możemy zmienić otoczenie i poznać wiele nowych osób. Z patologia czy agresją możemy spotkać się wszędzie, nawet pod swoim blokiem. Ja chodziłam do gimnazjum uważanego za dni i wodorosty i jakoś patologi tam nie było..
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mojego gimnazjum nienawidziłam...
    Większość ludzi myślało tam, że sa dorośli a jak gówniaki się zachowywali jak nie gorzej...
    Ja już jestem po liceum także w sumie nie wiem co mam myśleć ;-;
    W tej szkole tak w tej tak... i tu gówno może być i tu... jeden pies :P

    Obserwuję! Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia , masz śliczną kurtkę.
    Ja chodzę aktualnie do gimnazjum i nie jest tak źle , nie ma najlepiej , ale najgorzej też nie :) , Najgorsze było to straszenie nas tym sprawdzianem 6 klasisty i tak ten sprawdzian nie decydował czy dostaniemy się gim.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również nie jestem za likwidacją gimnazjum.
    Może jest to budynek o nastolatkach z trudnym wiekiem, ale wtedy się najbardziej uczy życia i wchodząc do liceum jest się bardziej doświadczonym i dojrzalszym.
    A poza tym to błagam 7-15 lat w jednej szkole? Różnica wieku duża, a nie sądzę, że dla małych pierwszaków i nastolatków będzie to super opcja.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też nie podoba sie pomysł likwidacji gimnazjum co to zmieni, że wprowadzą 8 klas? Nic.
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie podoba mi się pomysł likwidacji gimnazjum, chociaz mnie to i tak nie dotyczy bo jestem w 3 liceum
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ci w takim razie zmian. Cóż, mnie już zmiana nie dotyczy.

    Miłego weekendu!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z tobą w 100%, w gimnazjum nauczyciele zaczęli traktować nas bardziej poważniej, w niektórych momentach zbyt poważnie, ale dzięki temu wiele się uczę i moje gim jest o wiele lepsze od starej podstawówki (więcej możliwości, wycieczek itd). Z ludźmi już różnie bywa, ale cieszę się, że ich poznałam :D A mieszanie starszych z 6,7 latkami nie jest dobrym pomysłem.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również dojrzałam w gimnazjum, co doceniłam dopiero w liceum :) Ciekawy blog :)
    Zastanawiam się tylko, czy w tytule posta nie masz błędu - nie powinno być przypadkiem "is" zamiast "it"? ;)
    Pozdrawiam cieplutko! <3

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie zauważyłam wcześniej tego błędu. Już poprawione, dziękuję i również pozdrawiam <3

      Usuń
  16. Ja już sama nie wiem co mam myśleć o tym. Według mnie bez sensu jest wymyślanie nowych ustaw i powracanie do tego co było kiedyś. Jak utworzyli gimnazja to niech przy tym zostaną a nie wracają znowu do tych 8 klas. Nie tylko uczniowie moga na tym ucierpieć ale także nauczyciele bo część na pewno zostanie zwolniona (głośno o tym w radiu).
    Obserwuję :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z tobą w 100 procentach.
    Dla mnie okres gimnazjum to najlepszy czas.Lubię gimnazjum.
    świetne zdjęcia

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie jest to dobry pomysł by zlikwidować gimnazjum, ale każdy ma swoje zdanie :) Ładny szal!

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście patrząc na gimnazjum i podstawówkę widzę ten przeskok. Nawet patrząc na pierwszoklasistę gimnazjum i trzecioklasistę widać, sporą różnicą. Gimnazjum co prawda może być uważane za patologię bo dojrzewamy i próbujemy nowe rzeczy, które są nie zawsze dobre. To właśnie te 3 lata pozwalają wydorośleć. Podsumowując powinno zostać tak jak jest ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, jak i zdjęcia!! :D
    Klikam "OBSERWUJE" i zapraszam do mnie!

    wenaroni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam nie wiem, chyba za stara jestem, żeby oceniać, czy likwidacja gimnazjum jest dobrym pomysłem. Sama przez to przeszłam, nie wspominam dobrze, ale ukończyłam je z dobrymi wynikami i myślę, że nie spowodowało to uszczerbku na zdrowiu psychicznym :)

    Ps: w tytule masz mały błąd, bo nie tłumaczy się tego dosłownie, bardziej pasuje "middle school is pure evil"
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgodzę się z tobą, że likwidacja gimnazjum jest zbędna.
    W gimnazjum jakoś bardziej przykładam się do nauki, czuję się znaczniej dojrzalsza i chodzę więcej na kółka :)
    Pozdrawiam i obserwuję! :D
    http://swiat-baldura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm...sama nie wiem czy likwidacja gimnazjum jest dobrym pomysłem.
    Wiem po sobie, że w gimnazjum byłam bardzo cichą i zamkniętą w sobie nastolatką, natomiast odkąd poszłam do liceum wszystko się zmieniło i nareszcie jestem w 100% sobą! <3
    Ale oczywiście każdy ma inne zdanie na ten temat. Ile osób tyle gustów, haha.
    Pozdrawiam cieplutko! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogólnie myślę, że trzeba spojrzeć trochę szerzej ponad aspektami typu "nie likwidujmy, bo mi się tam podoba" lub "likwidujmy, bo to był koszmarny czas". Gimnazja miały zmniejszyć różnice pomiędzy miastem a wsią, a patrząc na wyniki egzaminów zewnętrznych udało im się to. Także dzięki wydłużeniu kształcenia o rok wypadamy coraz lepiej w badaniach PISA. Uczniowie z terenów wiejskich i podmiejskich zyskali szansę na edukację lepszej jakości w lepiej wyposażonych placówkach z lepszymi nauczycielami. Wielu z nich dostało szansę na rozwijanie sowich umiejętności w klasach językowych, sportowych czy artystycznych. Podejście nauczycieli do uczniów jest tak jakby bardziej dojrzałe - nie jesteśmy już dziećmi, a jednocześnie jeszcze nie dorosłymi, choć wielu o tym zapomina (albo nikt im czasami tego nie uświadomił).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja myślę, że likwidacja gimnazjów to głupota. Myślenie, że w ten sposób usunie się tą "patologię" jest co najmniej błędne... http://pallaisse.blogspot.com/2016/10/samotnosc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Likwidacja szkół gimnazjalnych wydaje mi się niepotrzebna. Słyszałam wiele wypowiedzi argumentujących tę zmianę jako pozytywną, ale ja sama nie mogę się przekonać.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. to jakas porazka z tym usuwaniem gimnazjum, na szczescie nie odczuje tej zmiany, ale wspolczuje mlodszym rocznikom

    zapraszam na nowy post! odwdzięczam się za każdą obserwację ;)
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Uważam, że niepotrzebnie likwidują gimnazja i nawet nie chodzi o patologie, bo to jest już wszędzie. Czasy się tak zmieniły. Dzieją się różne rzeczy na świecie i nie sądzę, żeby to była wina gimnazjum. Myślę, że ta szkoła jest uznawana jako patologia, ponieważ my w niej dorastamy. Przechodzimy okres dojrzewania i chcemy wszystkiego spróbować, oraz zaistnieć w jakiś sposób. Myślę, że zrobienie 8 klas podstawówki zniszczy nam tylko pogląd na zmianę środowiska. Przechodząc z podstawówki do gimnazjum poznajemy nowe środowisko, uczymy się zdobywać znajomości, zaprzyjaźniać, zdobywać szacunek oraz pomagać innym itp. To jest dla mnie najważniejsze, a nie żadna patologia..
    Takie oczywiście jest moje zdanie heh ;3

    Zapraszam do mnie
    http://julciik-blogg.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo dobrze wspominam gimnazjum i taka zmiana szkoły po podstawówce było dobrym rozwiązaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie cała szykowana reforma edukacji jest totalnie bez sensu. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam szczerze, że ta stylizacja jest świetna i nada się w zasadzie na każdy dzień! Czarna, skórzana kurtka to klasyka, która nigdy nie wyjdzie z mody ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  32. Nasz rząd zajmuje sie sprawami bardzo niepotrzebnymi np ingerencja w gimnazjum. Bardzo fajna stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw :*
    Dla mnie usuwanie gimnazjum to istna głupota ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja:) Podoba mi się kurtka i szal:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne zdjęcia :)
    Sama nie rozumiem, po co kolejny raz zmieniać wszystko, za parę lat będą chcieli wrócić do gimnazjów i znów będzie kolejne zamieszanie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację, też jestem zdania, że nie należy wszystkich wrzucać do jednego wora, a z przekroczeniem drzwi gimnazjum nikt nie zmienia się od razu w patologie! Myślę, że w każdej szkole znajdą się takie pojedyncze przypadki, a likwidacja gimnazjum tego nie zmieni... No ale cóż... Świetnie wyglądasz ;) Uwielbiam tę jesienną aurę na Twoich zdjęciach ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz piękne włosy :) Obserwuję!
    Zapraszam: http://amarantowe-usta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się z tobą, dodatkowo dzieci będą brały przykład z osób starszych (15lat), a podobno to taki głupi wiek XD

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań na dłużej :3
    "Gabrielle->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link.
    darmowe linki

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia oraz świetny post :)

    _________
    Lubisz alternatywne klimaty? W takim razie to blog idealny dla Ciebie!
    Zapraszam, Black Bitch :)

    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. gimnazjum bardzo nie lubiłam oj nie. źle wspominam... nie chciałabym tak wracać:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Rozwaliłaś mnie z tą naklejką. Naprawdę w klasie 5, czy 6 dawali wam zamiast ocen.. coś takiego? ;-;
    Dla mnie też gimnazja powinny zostać, no przepraszam bardzo - później takie maluszki z 15-latkami, a potem się będą dziwić czemu to ich dzieci sięgają np. po alkohol. Tym bardziej, że gimnazjum to nowa szkoła, zmiana, przyjaciele, znajomi, wrogowie, tak jak napisałaś - doroślejemy w gimnazjum, przechodzimy pewien etap.
    No co do patologii, to się z tobą zgodzę. Czasem jest, czasem nie. Nie możemy wszystkich wrzucać do jednego worka. A przecież ci ludzie, którzy są w gimnazjum, będą tacy sami - tylko w podstawówce. Uhhh.. jebani politycy. No nic, bo się nagadałam :') Zgadzam się z tobą w 100%
    Całuski♥
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani z polskiego stwierdziła, że naklejkami zachęci nas do nauki ;)

      Pozdrawiam! :D

      Usuń
  44. A dla mnie gimnazjum powinno być zniesione, ale mogłabym o tym pisac i pisać :p Wiadomo patologia w jednym miejscu jst, w drugim nie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też myślę, że likwidacja gimnazjum nic nie da, a nawet będzie gorzej. Tak jak napisałaś to gim. w szczególności uczy nas odpowiedzialności. Jestem w 3 klasie i te 3 lata w gimnazjum naprawdę mnie zmieniły. Lubiłam podstawówkę, ale to nie to samo co gimnazjum ;) Śliczne zdjęcia, obserwuję ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Gimnazjum to patologia? Nawet jeśli, to w końcu musiała się ona z czegoś wziąć. Może ze złego wychowania, może z zadawania się ze złym towarzystwem, a może właśnie w podstawówce nie nauczono dzieci, że bycie niegrzecznym, bicie czy palenie lub picie jest złe. Faktycznie często się mówi, że gimnazjum zmienia ludzi na gorsze, że to czas, w którym zaczyna się brać używki itp. ale czy to nie zależy jak już od wieku? Czy osoba mająca np. 16 lat będzie w 3. gim czy w 8 kl. nie będzie tą samą osobą?
    Ja np. zmieniłam się na lepsze, zyskałam prawdziwych przyjaciół, z którymi utrzymuję kontakt po gimnazjum, a najlepsze przyjaciółki z podstawówki praktycznie zniknęły, gdy gim. tylko się rozpoczęło.
    Ponadto, jeśli pan od wosu się nie myli, to w jednym roku do lo pójdą ósme klasy i ostatnie klasy trzecie i spotkają się dwa różne programy nauczania w jednym liceum. I co z tym zrobią? Przecież nie będą mogli dać do jednej klasy osób po innej edukacji. Stworzą nowe klasy? Nie wyobrażam sobie, że w moim lo miały się zmieścić ok. 22 klasy, gdzie w każdej byłoby po 30 osób. Jak dla mnie to jedna z największych głupot jakie tylko można zrobić. Po co zrobili reformę, po co zlikwidowali 8 klasy, skoro teraz chcą do tego wrócić?
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Również uważam żeby nie robić 8 klas podstawówki, 6 starczy. Akurat do tej 6 klasy kończy sie być dzieciakiem, potem w gimnazjum to praktycznie czas dojrzewania, a w szkole średniej dalej jesteśmy nastolatkami, ale których traktuje się już poważnie. Tak jak jest według mnie powinno zostac :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Też nie rozumiem tej zmiany. Po co to znowu zmieniać? Likwidacja gimnazjów nic nie da oprócz dodatkowych kosztów. Najbardziej zastanawia mnie co będzie w liceum. Ja chodzę do pierwszej gimnazjum. Gdy pójdę do liceum (po 3 latach) pójdzie również wcześniejszy rocznik (po dwóch latach) i co? My będziemy potrafić więcej, bo rok to dość sporo. Stworzą w tym liceum jakąś "zerówkę"? Będą inne programy? Nie rozumiem po co Polska ma powracać do PRLu...
    Ogólnie ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  49. Pomysłowość- to się ceni. Jak dla mnie gimnazjum powinno zostać :)
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Też uważam, że likwidacja gimnazjów jest bez sensu. Najgorszy jest fakt, że obecna szósta i pierwsza klasa gimnazjum pójdą w tym samym czasie do liceum, czyli trudniej będzie się dostac do wymarzonej szkoły. W dodatku powinniśmy się rozwijac,a nie cofac! ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwiódł mnie tytuł :)
    Co do reformy mam to samo zdanie...
    A zdjęcia świetne :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. ja jak chodziłam do gimbazy to też były złe i dobre chwile, fajnie czasem było. Wygłupy,ciekawe sytuacje na lekcji czy na wycieczce, pierwsze miłostki
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Co do przejścia do gimnazjum mam bardzo podobnie do Ciebie. Oprócz tego co powiedziałaś mi się jeszcze przytrafiło małe "dręczenie", czy też "prześladowanie", ale to już chyba przeszłość, bo w końcu się zebrałam i postanowiłam, że będę robić jeszcze więcej rzeczy, które zawsze chciałam zrobić, a komuś to nie pasowało i się skończyło :) W gimnazjum przeszłam ogromną zmianę. Nabyłam dużo zainteresowań i poznałam świetne osoby w tym idoli, których na pewno nigdy nie zapomnę! Dlatego.. po moim doświadczeniu, gimnazjum to wielka przygoda, naprawdę ogromna, ale mimo tego całego shitu, który przeszłam i będę jeszcze przechodzić, ale nauczyło mnie to, żeby zawsze robić to co się pragnie, spełniać marzenia i nie patrzeć na opinie innych ludzi :) I według mnie nie powinni likwidować gimnazjum i to serio nic nie zmieni, a nawet może pogorszyć.

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się przytrafiło "dręczenie" zapomniałam wspomnieć, ale pod koniec 1 gimnazjum przestałam się przejmować opinią tych ludzi którzy mnie krytykowali, bo oni nie są dla mnie nikim ważnym ;)

      Usuń
  54. Nie wspominam gimnazjum tak fajnie, na pewno wiele rzeczy się nauczyłem, zmienił się mój charakter i to na pewno było zaletą tego, że jakoś przebrnąłem w tym gimnazjum
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam, zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zdania co do likwidacji gimnazjum są podzielone, ale wątpię żeby cokolwiek się zmieniło. Muszę przyznać, że gimnazjum nie wspominam zbyt dobrze. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Myślę, że likwidacja gimnazjum spowodowana jest tym, że drastycznie spadł poziom edukacji i wyników nauczania (nie mówię o ocenach, tylko o tym jaką wiedzę posiadają gimnazjaliści a jaką posiadali x lat temu uczniowie 8 klasy podstawówki). Do gimnazjum trafiają uczniowie z różnych szkół z różnym poziomem i nauczyciele muszą poświęcić sporo czasu aby ten poziom ujednolicić, zamiast realizować materiał;)
    Myślę, że nie ma co porównywać tego jak nauczyciele traktowali uczniów 4-klasy podstawówki z tym jak traktują uczniów 8-klasy;) bo zmiana traktowania wynika chyba głównie tego, że uczniowie dorastają;)
    Ale wiadomo - najważniejsze jest i tak to jacy nauczyciele i jaka grupa mlodziezy trafi się w klasie;)
    Pozdrawiam ciepło!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Myślę że gimnazja powinny zostać , bo uczą zmiany iwgl ale zobaczymy jak z tym bedzie.

    Zapraszam do mnie : http://letterdeceased.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. naprawde? ja nie ogladam telewizji, takze nie wiem co sie dzieje, hehe. :)
    wygladasz super!

    AALLEEKKSS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  59. ja uczę się w Anglii i dopiero teraz poszłam do collegu i moja stara szkoła to normalnie masakra...straszna dziecinada.


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeśli chodzi o 'patologię' to pojawia się ona również w podstawówce. Niestety, ale coraz młodsze osoby sięgają po różne używki, klną i znęcają się nad innymi. Swoją drogą zazdroszczę Ci Twojego gimnazjum. U mnie niestety około 70-80% osób właśnie sięga po używki, znęca się, obgaduje itp. i właśnie dlatego nie cierpię gimnazjum i z chęcią poszłabym już do szkoły średniej. Co do likwidacji gim. to są tego i plusy i minusy, a rząd i tak zrobi co chce.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Na szczęście mój okres gimnazjum juz minął i w liceum jest o 360 stopni inaczej i lepiej :) Każdy zajmuje się sobą i nie zwraca uwagi na innych :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Każdy ma swoje zdanie na ten temat. Gimnazjum skończyłam 4 lata temu i z perspektywy czasu patrzę na to inaczej niż ty. Pamiętam jakie głupoty sama robiłam, tylko dlatego, że przyszłam do nowego miejsca, poznałam nowych ludzi i chciałam wpasować się w otoczenie, tym bardziej, że zawsze uważano mnie za osobę popularną. Przechodziłam z towarzystwa do towarzystwa i przetoczyłam się przez różne środowiska, również patologiczne. Nie uważam, żeby to czy będzie gimnazjum, czy nie, jakoś zmieniło nagle wszystkich. To jest zależne od wieku a nie o tego czy istnieje gimnazjum. Jeśli nie w wieku 13 latu trzeba będzie zmienić szkołę i poznać nowych ludzi, to 2 lata później, kiedy wcale nie jesteśmy jakoś bardziej dojrzali niż 13 latkowie. Jak to się potoczy? Zobaczymy :) Moja siostra jest drugim rocznikiem, które ominie gimnazjum i wtedy może będę mogła ocenić czy likwidacja jest słuszna czy nie :)
    a odbiegając od tematu, ładne zdjęcia, bardzo podoba mi się miejsce, w którym były robione. Oczywiście klasyczna stylizacja również mi się podoba. Połączenie skórzanej kurtki i botków jest strzałem w 10 :)
    OBSERWUJĘ i czekam na kolejne posty :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  63. Podstawówkę i Gimnazjum mam już dawno za sobą i za bardzo nie zagłębiam się w tematykę chęci wprowadzenia zmian. Jednak myślę o tym ile placówek zostanie zamkniętych, choć wcześniej specjalnie je wybudowano, aby oddzielić te poziomy od siebie.
    Nie czułam zbytniej różnicy między szkołą podstawową, a Gimnazjum, gdyż zajęcia mieliśmy w tym samym budynku i każdą osobę już znałam. Nowością były tylko przedmioty i nauczyciele.
    Bardzo ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  64. Według mnie likwidacja gimnazjum nic nie zmieni, poza tym nie w każdym gimnazjum jest patologia itp. Zapewne po likwidacji ta cała patologia przeniesie się do podstawówki.
    Świetna stylizacja :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Też nie uważam, aby zlikwidowanie gimnnazjum rozwiązało problem :/

    OdpowiedzUsuń
  66. Mądre słowa o tym gimnazjum :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja jestem za tym aby zostały gimnazja!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Mądre słowa! Moja mama, która jest nauczycielką w liceum, sama jeszcze nie wie, co z tego będzie. :/

    OdpowiedzUsuń
  69. Wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Unrealizable , Blogger