piątek, 6 maja 2016

Who Am I?

Hejka!
 Nazywam się Natalia i mam 14 lat. Pochodzę z małego miasteczka znajdującego się na śląsku . Zawsze chciałam założyć bloga,ale bałam się reakcji i krytyki innych. Doszłam jednak do wniosku,że nie mogę się przejmować innymi,bo przecież to moje życie i sama o nim muszę decydować,nikt nie może mi przeszkodzić w realizowaniu pasji. Wiem, że pierwszy post jest zwykle nudny, ale pomyślałam, że go napiszę i się przedstawię, bo pewnie chcielibyście coś o mnie wiedzieć, prawda? :D



Jak pewnie zdążyliście zauważyć mam na imię Natalia. Urodziłam się 5 czerwca 2002, czyli mam 14 lat. Jestem wysoką brunetką o niebiesko-zielonych oczach ;) Po wakacjach idę do 2 klasy gimnazjum. Jestem w klasie o profilu humanistycznym, nienawidzę przedmiotów ścisłych ;P 
Interesuję się fotografią, modą, urodą , zdrowym stylem życia, zjawiskami paranormalnymi i krajami anglojęzycznymi. Chciałabym kiedyś zamieszkać na stałe w Nowym Yorku, abym mogła tam studiować i pracować. Uwielbiam słuchać muzyki, moim ulubionym gatunkiem jest pop, najczęściej słucham Justina Biebera, Selene Gomez,Ariane Grande i Martine Stoessel. Oglądam bardzo dużo seriali i programów, między innymi "Pamiętniki Wampirów" , "Top Model" , "Soy Luna" i "Słodkie Kłamstewka".
 Chyba przekazałam wam wszystko co chciałam, mam nadzieję że zostaniecie ze mną tu na dłużej, trzymajcie się! ;*

PS.W następnych postach będę dodawała sesje ;D

40 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :)Bardzo ładne buty i spodnie :)
    Widzę, że chyba dopiero zaczynasz, ponieważ jest jeden post..^^ Witaj i Powodzenia w dalszym tworzeniu postów. Ja też krótko prowadze bloga, wiem jak każdy komentarz cieszy tak samo jak obserwacja, dlatego bede pierwszym Twoim obserwatorem :*
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalszą działalność :) Zapraszam do mnie ponownie w wolnej chwili :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny strój i również zaobserwuję ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://gooodfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma czym się przejmowac :P Dąż do swoich celów :D Powodzenia na blogu i dużo sukcesów ?
    Obs=obs ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super całokształt! Rozwijaj się! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdjęcia :)
    https://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia i wytrwałości prowadzeniu bloga :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :D Powodzenia w blogowaniu! ♥
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie dodałaś wpis kochana <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Życzę powodzenia w blogowaniu. Oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/04/real-friendship.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja po prostu nikomu ze znajomych nie mówię o moim blogu. No jedynie dla osób którym ufam że nikomu nie powiedzą. Po za tym nie przejmuj się opiniom innych bo zwykle to jest tak że ktoś zazdrości, dlatego krytykuje ;D POWODZENIA :*

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    + Konkurs u mnie - wygraj post promujący na trzech blogach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia! Zdjęcia trochę za jasne, ale ma to swój urok :)
    Nie przejmuj się opinią innych!
    P.S Śliczne ombre ♥

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestie i miłe słowa ;)
      Następnym razem postaram się poprawić :D

      Usuń
  13. Powodzenia i wytrwałości kochana ci życzę z całego serducha!
    Niezle się zapowiada :*
    Zapraszam do nas,może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie! Nie patrz na innych, spełniaj swoje pasje!
    http://chlodletniegowieczoru.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. mimo że widac ze zaczynasz dopiero bo to Twoj pierwszy post jest on naprawde swietny :)!

    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się ciekawy blog ;)

    Obserwuję :D

    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się na wspaniały blog.
    Powodzenia kochana , początki są trudne.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia w blogowaniu! :) Duzo wytrwałości.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie, trzeba robić w życiu to na co mamy ochotę, nie przejmować się innymi. Inaczej nic w życiu nie osiągniemy ;) powodzenia, buziaki ;*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się ciekawie, życzę wytrwałości :) Może obserwacja za obserwację?
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witamy w blogosferze :) Zapowiada się ciekawie, czekam na kolejny post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zyczę ci powodzenia i wytrwalości :D Będę tutaj wpadać !

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. nie warto się przejmować krytyką, ważne jest to by robić to co się kocha ;) powodzenia w blogowaniu ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w blogowaniu! ❤️ Trzymam kciuki ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie się przedstawiłaś, początki nigdy nie są łatwe.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę jak najwięcej sukcesów! Początki są trudne, jednak od czegoś trzeba zacząć :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:
    Julixx-blog(Kliknij)♥
    Zajrzysz i zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Krytyka innych zawsze będzie, czy to blog, czy vlog, musisz być pewna tego co robisz, a będziesz szczęśliwa.

    http://scarlet-jasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia trzymam za ciebie kciuki ♥ wiem że początki nie są łatwe :)
    ale powinnaś sobie poradzić :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak miło zobaczyć kogoś nowego :) Życzę dużo wytrwałości i proponuję wzajemną obserwację :)



    Zapraszam też na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wiem jak trafiłam na twojego bloga, ale chcę go czytać dalej! ;D
    Zapraszam do mnie!Klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapowiada się ciekawie, z pewnością zostanę na dłużej.

    Zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zapraszam do obs
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze, że doszłaś do wniosku, że nie warto przejmować się opinią innych ludzi. Rób to, co lubisz i guzik innym do tego. :D Eee tam, ja wolę przedmioty ścisłe. :D Powodzenia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Unrealizable , Blogger